English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 6 iunie 2012

Sunt ciclam!

De aceasta data am optat pentru o noua nuanta Movie Colors si astfel am ales Magenta. Data trecuta am incercat nuanta Red (care a iesit un rosu cu reflexe ciclam), nuanta care mi-a placut foarte mult, dar acum am vrut ceva si mai indraznet!

Pana acum am mai folosit aceasta nuanta de cateva ori, dar pe parul blond, unde mi-a iesit aproape roz. Si nu m-am facut niciodata pe intreg parul, ci doar pe cateva suvite.

Ceea ce imi place la aceasta nuanta este faptul ca ea arata ca un roscat (poate chiar un roscat inchis) in lumina obisnuita, dar atunci cand stau la soare (sau cand imi fac o poza cu blitz) nuanta se dezvaluie la intensitatea sa maxima.
Pentru a obtine aceasta culoare am utilizat integral un tub de nuantator Movie Colors, produs pe care il gasiti in DM la aproximativ 25 de lei sau in IDM cu doar 15 lei.
Aplicarea produsului a fost usoara si nu am avut nevoie de ajutor pentru acest lucru. Mi-am aplicat singura nuantatorul, utilizand doar o pereche de manusi.
Singura problema pe care i-am gasit-o acestui produs (in cazul nuantei Magenta) este ca va trebui sa va obisnuiti cu aceasta culoare superba nu numai pe par, ci si pe cada, chiuveta, perie si ocazional pe haine sau perne. Pentru ca da, din pacate aceasta nuanta curge foarte rau. Si in mod clar trebuie sa va feriti de ploaie (eu am tot timpul o umbrela la mine), mai ales in conditiile codului galben!
In rest, eu sunt foarte multumita de rezultatul obtinut si pot sa va spun ca am primit o multime de complimente pentru noua culoare. Ocazional mai sunt si oprita pe strada pentru a da detalii despre produsul folosit.
Acum imi mai doresc sa incerc si nuanta Violet din gama Movie Colors (produs pe care l-am cumparat deja in 2 exemplare). Dar cred ca voi mai ramane ceva vreme magenta!

Cum vi se pare noua culoare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

18 comentarii:

  1. veronica picioroaga6 iunie 2012 la 12:55

    este f ochioasa iar tie iti sta super de tot! imi place !

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoasa e culoarea,iti sta de minune!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place si abia astept sa te vad si violet ( am raspuns aici la Sudessa , pt ca nu mergea aplicatia de commenturi )...:)

      Ștergere
  3. Buna! Esti superba! Imi place si mie nuanta aceasta, desi nu am curajul sa o aplic! Cat tine pe par? E nuantator? Ms, pup si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Mersi mult! :) Pe ambalaj sunt mentionate 6-8 spalari, dar dupa aproximativ 4-5 culoarea incepe sa isi piarda din intensitate. Desi atunci cand am aplicat-o pe parul decolorat (blond) am avut surpriza sa imi ramana in firul de par pentru foarte multa vreme. Acum ramane de vazut cum se va comporta peste o nuanta de roscat. Iar produsul este un nuantator fara putere de decolorare. Deci trebuie aplicat pe nuante mai deschise pentru rezultate bune. Altfel se obtin doar reflexe in lumina puternica. Pupici.

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc mult! Ma bucur ca va place! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ladunca Ionelia6 iunie 2012 la 13:23

    E superba! Imi doresc si eu o asa nuanta insa nu am gasit nicaieri..imi poti spune de unde iei produsele. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult! Eu am cumparat nuantatorul din IDM (Bucuresti), dar il gasesti si in magazinele DM.

      Ștergere
  7. WOW!
    de ce nu si eu curaj de niste schimbari din astea majore :(
    Superb, la multe complimente!

    RăspundețiȘtergere
  8. E superba culoarea si iti sta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa culoarea si cred ca te prinde.

    RăspundețiȘtergere
  10. iti sta foarte bine.... me like it :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...