English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 14 iunie 2012

Mi-am luat ghete de Kangoo Jumps!

Sunt foarte incantata sa va spun ca mi-am cumparat ghete de Kangoo Jumps! V-am mai spus ca imi place mult acest sport si chiar am obtinut rezultate cu el, asa ca achizitionarea ghetelor mi s-a parut pasul urmator normal.

Am rugat-o pe Diana sa ma ajute cu detalii despre ghete si cu achizitionarea lor, asa ca in mai putin de o saptamana de cand mi le-am dorit le-am si primit!

Acest model de ghete costa 1150 de lei (plus 25 de lei transportul) si daca doriti si rucsac acesta are pretul de 150 de lei. Detalii despre toate modelele de ghete gasiti aici.

Asa ca acum pe langa cursurile de Kangoo Jumps ma voi duce si sa alerg prin parc cu noile mele ghete. Sunt atat de incantata de ele!

Voi ati incercat Kangoo Jumps pana acum?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

9 comentarii:

  1. Gata,stiu ce sa-mi iau cadou de ziua mea.HAHAHA!!!poate cand vin in Bucuresti mergem impreuna la Kangoo..eu nu prea stiu pe unde sunt pe acolo salile.Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ghetele chiar sunt cadou de ziua mea :D Pentru 25. Si ar fi dragut sa mergem impreuna. Anunta-ma cand ajungi pe aici si te iau cu mine la cursuri :) Pupici

      Ștergere
  2. Felicitari!Sunt o investitie foarte buna. Stiu ca dau rezultate insa nu am ajuns sa imi achizitionez o pereche,imi sunt peste buget.
    Sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici n-am incercat inca Kangoo Jump, dar tare mi-as dori si eu sa testez astefl de ghete.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-o sa-ti distrugi tu coloana de la Kangoo Jumps :(
    Sa le folosesti cu placere, oricum! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru mine inseamna numai distractie. Fitness is my thing, am ales calea asta, kangoo ar fi retrogradare. Dar, intr-adevar, e misto ca forma de miscare. Pacat de o treime dintre practicante lesina in mai putin de 15 minute.

    RăspundețiȘtergere
  6. Unde faci cursuri? Mi-ar placea si mie, am auzit ca dau rezultate bune.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am comandat de la kangoojumps.ro. Oare e vreo diferenta in calitate fata de ce ati cumparat voi?
    Mersi

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...