English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 30 iunie 2012

De 4 ori mai mult volum? Da, cu ajutorul L'Oreal Volumissime x4

Mereu am adorat genele cat mai lungi, cu volum si cu aspect dramatic, astfel mascara fiind produsul meu cosmetic preferat. Si sunt convinsa ca nu numai al meu! Exista si studii in acest sens si anume dintr-un esantion de femei intrebate care ar fi singurul produs de machiaj pe care l-ar alege din trusa de farduri ele au raspuns "Mascara!" (iar pe locul al doilea s-a aflat rujul).

Asa ca este normal sa imi placa sa testez cat mai multe astfel de produse, iar din cele disponibile la L'Oreal le-am incercat aproape pe toate, mai putin L'Oreal Volumissime x4. Astfel am fost foarte incantata cand l-am descoperit in punguta trimisa de L'Oreal.

Cum l-am primit l-am si incercat! Curierul a sunat la usa de dimineata, iar eu inca nu apucasem sa ma machiez, asa ca momentul a fost perfect!
Am desfacut cu nerabdare tubul si am descoperit periuta clasica pentru volum. Aceasta este formata din peri si nu este din silicon si mi-a placut ca nu este exagerat de mare. Am incercat in ultima vreme 2 astfel de produse cu niste aplicatoare incredibil de mari cu care aproape nu am reusit sa ma descurc (ce sa mai spun despre acoperirea genelor mici din colturile ochilor!).
Mascara promite volum fara a incarca genele si pot sa va spun ca asta si ofera. Poti aplica pana la 3-4 straturi de produs pe gene fara ca acesta sa se adune inestetic sau sa lipeasca genele intre ele.
In plus, produsul este imbogatit cu Ceramida R, un activ care intareste genele si le face mai rezistente.

Ce rezultate am obtinut?
Mascara ofera volum, dar nu si prea multa alungire. Astfel, este potrivita persoanelor cu gene lungi, care isi doresc definire si conturare a privirii.
Ea nu incarca si aplicata in 1-2 straturi se potriveste unui machiaj lejer de zi, iar pentru seara puteti opta pentru 3-4 straturi de produs.
Mascara are 8 ml, iar pretul ei este de aproximativ 30 de lei (pretul difera in functie de unde cumparati produsul).
Concluzia? Mie mi-a placut acest produs!

Voua cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Aceasta a fost ultima tema din cadrul Scolii de Beauty Blogging by L'Oreal. Sper sa va placa si sa ma sustineti cu un vot in cadrul aplicatiei aici. Maine este ultima zi in care ma mai puteti vota si chiar am nevoie de ajutorul vostru!

Nu uitati de Concursul aniversar Remington si de Concursul aniversar Lush.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...