English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 19 iunie 2012

Ce impart cu prietena mea?

Sunt foarte incantata sa particip in noua campanie Trender Ivatherm "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?". Iar eu am ales sa impart bucuria testarii produselor, dar si a impresiilor si a rezultatelor cu prietena mea Cristina.

Astfel, vineri asteptam amandoua cu nerabdare sa sune curierul la usa cu coletul Trender. Si chiar in timpul diminetii acest lucru s-a intamplat!

Am deschis cat am putut de repede pachetul, iar acolo ne asteptau produsele dorite.
Eu am optat pentru Crema de fata antirid si pentru Crema antirid si anti-cearcan pentru ochi, iar Cristina a ales crema de ochi si fondul de ten Joviale. Pe langa aceste produse, am mai primit fiecare cate un spray cu apa termala Herculane.
Deja am inceput sa testam produsele si suntem incantate de primele rezultate. Eu chiar am luat cu mine la mare in acest weekend spray-ul cu apa termala si am fost multumita de modul in care m-a ajutat la calmarea pielii dupa expunerea la soare.
In curand vom reveni cu primele impresii despre produse si cu mai multe poze!

Voi ce impartiti cu femeile din viata voastra?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss si prietena ei Cristina

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...