English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 30 iunie 2012

Mai colorata decat Macarons si mai dulce decat o bomboana?

Va invit sa descoperiti noua colectie Miss Candy de la L'Oreal! Sunteti pregatite sa purtati culori puternice si nuante pastelate inspirate din felii de portocala, fructe de padure si sucuri racoritoare si delicioase?

Ieri dimineata am facut cunostinta cu noua colectie L'Oreal in magazinul Douglas din Sun Plaza. Printre multe dulciuri colorate am regasit gloss-urile Glam Shine si lacurile de unghii Color Riche perfecte pentru aceasta vara!
Modelul in forma de spirala al gloss-urilor m-a dus cu gandul la serbetul de fructe, iar nuantele de oja m-au binedispus instant!
Puteti alege dintr-o multime de culori si le puteti adapta stilului vostru indiferent daca va plac nuantele de nude sau culorile tari, pastelurile sau clasicul rosu.
L'Oreal ne propune 6 look-uri dintre care este imposibil sa nu va regasiti macar intr-unul. Acestea sunt: Bubble Look (nuante de portocaliu si fuchsia), Candy Look (nuante pastelate de roz si portocaliu), Strawberry Look (rosu, visiniu si roz pastelat), Pink Look (nuante pudrate de roz), Bonbon Look (nuante de nude) si Cola Look (nuante de cappuccino, ciocolata si Coca-Cola).
Preferatele mele? Nuantele de portocaliu, corai si roz!
In cadrul evenimentului am facut si niste poze de vara cu palarii colorate si cu un cocktail in mana pe care le-am si primit inainte de plecare. Eu am fost foarte incantata de poza mea, asa ca trebuie sa vi-o arat si voua!
Printre surprizele de la eveniment s-au aflat si sedinte de make-up si de manichiura in cadrul carora puteam incerca noua colectie Miss Candy.
Eu m-am rasfatat cu o sedinta de manichiura unde am incercat o nuanta superba de mov (cum as fi putut sa testez altceva?). Oja s-a aplicat foarte usor, iar culoarea era stralucitoare chiar si inainte de top coat.
Din pacate nu am reusit sa surprind cu exactitate nuanta de mov intens obtinuta (aparatul meu insista sa o transforme in albastru), dar pot sa va spun ca este superba!
Tot evenimentul a fost o experienta senzoriala si gurmanda, iar eu am plecat de acolo indragostita de noile culori.

Nu uitati sa treceti si voi in acest weekend prin magazinul Douglas din Sun Plaza pentru a descoperi noua colectie.
Surprizele continua pana pe 1 Iulie!

Si voi puteti fi Miss Candy!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Va rog sa ma sustineti cu un vot in cadrul aplicatiei Scoala de Beauty Blogging L'Oreal aici. Va multumesc mult!

Nu uitati de concursurile aniversare!

2 comentarii:

  1. Am fost si eu prezenta si am incercat cateva produse care nu mi le-am permis.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mona,ti-am cerut cateva informatii acum ceva timp de dr Irina Arsene.am reusit sa ajung la dansa,este o tipa f ok,mi-a dat dieta,care este destul de ok,chiar mananci:).acum sper sa se vada si rezultate,am inceut de cateva zile.tu cat timp ai tinut regim si dupa dieta propriu-zisa cum ai procedat? dupa multe incercari in ale slabitul,dar cu efect yo-yo,ultima speranta pt rezultate ok este aceasta.mersi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...