English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 20 iunie 2012

Ce ma inspira in aceasta vara?

Sa vorbim despre make-up! In fiecare vara cititi despre noile tendinte, despre culorile vedeta ale acestui sezon si despre ultimele tehnici de aplicare a eyeliner-ului. Dar de aceasta data vreau sa va spun ce ma inspira pe mine cu adevarat atunci cand aleg un nou machiaj pentru o zi fierbinte de vara.

Nu uitati ca se poarta ceea ce va sta bine si chiar daca cineva promoveaza tusul rosu pentru ochi ca fiind must have-ul sezonului nu inseamna ca acesta o sa vi se potriveasca de minune. Asa ca "less is more" in aceasta vara si culorile sunt la putere!

Iar acestea sunt sursele mele de inspiratie:

1. Macarons
O singura nuanta aplicata pe toata pleoapa va fi foarte de efect pentru o zi calduroasa de vara sau o seara petrecuta pe o terasa la malul marii. Fie ea pastelata sau intensa, culoarea va va scoate in evidenta ochii, fara ca machiajul sa para incarcat. In plus, o singura culoare va insemna dintr-o data un timp mai scurt de realizare a machiajului! Exact ceea ce aveam nevoie pentru a savura un frappe delicios!

2. O piscina superba
Nuantele de albastru mi se par perfecte pentru vara! Cu o gama ce variaza de la bleu la turquoise si de la albastru la bleumarine si indigo aceste culori se potrivesc oricarei nuante de ochi. Eu nu ma pot desparti de eyeliner-ul meu de la MAC Liquid Last in nuanta Aqualine. Mi-am cumparat deja al doilea tub si inca nu m-am plictisit de el!


3. Inghetata
Inghetata ma duce cu gandul la o senzatie de racoare insotita de o explozie de culoare. Si atunci aleg sa folosesc creioanele waterproof (cele de la MUFE sunt fabuloase - nu mi-a venit sa cred ca au fost atat de rezistente pe parcursul unei zile, nu s-au intins si nici nu au curs) si mascara colorata rezistenta la apa. Apoi imi pot lua prosopul de plaja si ma pot indrepta catre cea mai apropiata piscina!

4. Frappe-ul
Nuantele de cafea combinate cu pasteluri arata perfect vara, fara a fi stridente. Combinatia mea preferata? Cafeniu si verde deschis, adica exact un mint frappe, bautura mea preferata in aceasta vara! Incercati si voi!

5. Pisicile negre
Pe langa faptul ca imi plac foarte mult (pisicile in general, dar mai ales cele negre), imi place sa creez look-ul "cat eye" cu ajutorul tusului negru pentru ochi. Mi se pare ca arata sofisticat si totodata simplu (am grija sa pastrez restul machiajului in tonuri neutre), dar foarte de efect. Este un machiaj potrivit pentru seara, dar daca doriti il puteti adapta si pentru zi alegand o alta nuanta de eyeliner - verde smarald, cupru, mov sau gri antracit cu irizatii.

6. Metalul topit
Nuantele de auriu si argintiu arata foarte bine pe pielea bronzata! Asa ca eu nu pot renunta la fardul crema auriu de la Illamasqua si la fardul mono Color Appeal de la L'Oreal in nuanta Real Silver.


7. Nuantele de mov
Dupa cum stiti deja movul este culoarea mea preferata, asa ca era imposibil sa nu apara in acest top. Movul este perfect pentru ochii verzi si il puteti folosi ca si fard de pleoape, dar ca si eyeliener, ruj sau gloss. Astfel, alegerea perfecta pentru mine este un pigment care poate fi transformat in aproape orice produs cosmetic!

Produse esentiale pentru vara
Pe langa produsele mentionate mai sus optati pentru o BB Cream sau pentru o crema usoara de fata cu FPS. De asemenea, alegeti texturile lejere, produsele rezistente la transfer si produsele 2 in 1. Cu cat aplicati mai putine cosmetice cu atat mai bine! Tenul va respira mai usor, iar timpul de aplicare va fi mult mai mic.

In rest, mai aveti nevoie de un zambet si multa voie buna! Vara aceasta va fi superba! La fel ca si voi!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Acesta este al treilea articol scris pentru Scoala de Beauty Blogging L'Oreal. Ma puteti sustine cu un vot in aplicatia de pe Facebook aici. Va multumesc mult!

Surse foto: cepapam.ro, gradinamea.ro, justmacarons.tumblr.com, travelsplendid.ro, maccosmetics.com, illamasqua.com, outletcosmetice.com.

6 comentarii:

  1. Delicioasa postare, am citit-o cu mare placere! Votul meu il ai de la inceput, acum ramane sa iti urez succes. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos!Te-am votat de muuult!Imi esti tare draga,asa ca iti doresc sa fii prima pe lista!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, la frappe ma abonez si eu, momentan e cea mai palpabila dorinta.
    Te-am si votat, evident! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...