English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 28 iunie 2012

Primele impresii despre produsele Ivatherm

V-am povestit aici cat de incantata am fost de o noua campanie Trender Ivatherm! Acum vreau sa va dau mai multe detalii despre experienta mea cu produsele.
Apa termala Ivatherm
Mi-a placut foarte mult acest produs si l-am utilizat imediat cum l-am primit. Este racoritoare si are o consistenta lejera, care nu incarca pielea. In alte cazuri am avut neplacerea sa constat o pelicula lipicioasa la nivelul pielii dupa aplicarea apei termale, dar cu Ivatherm nu am patit asa ceva.
Recipientul are 100 ml, iar produsul este potrivit si pentru pielea sensibila.
Ce scrie pe ambalaj?
Apa termala Herculane este bogata in minerale si oligoelemente indispensabile (Fe, Cu, Zn, K, Al, Mg) lasand pe suprafata epidermei un strat fin protector. Aceasta apa are proprietati dermatologice exceptionale: calmeaza pielea sensibila, favorizeaza cicatrizarea, hidrateaza si protejeaza impotriva actiunii microorganismelor. Apa termala Herculane respecta echilibrul osmotic al celulelor si este bacteriologic pura.


"Baile Herculane" este cea mai veche statiune balneara din Romania, atestata documentar din 153 e.n. si cunoscuta pentru efectele terapeutice miraculoase ale apelor sale termale.


Indicatii: eritem solar, dermatita de scutec, iritatii diverse, dupa ras, dupa epilare, pentru a perfecta demachiajul, pentru fixarea machiajului, dupa tratamentul antiacneic. 

Eu am luat produsul cu mine la mare si l-am utilizat pentru calmarea pielii dupa expunerea la soare si pentru efectul racoritor si chiar am fost foarte multumita!

Crema de fata antirid
In ultima vreme am inceput sa fiu preocupata de aparitia liniilor fine si a primelor riduri. Astfel, am optat pentru crema antirid de la Ivatherm.

Ea este disponibila intr-un ambalaj de tip borcanel de sticla de 50 ml si are un miros foarte placut. Consistenta sa este usoara, produsul intrand repede in piele, iar gradul de hidratare mi s-a parut potrivit pentru vara.
Ce scrie pe ambalaj?
Veritabil complex restructurant, regenerant si antioxidant al pielii. Crema reduce si previne ridurile de expresie si ridurile profunde. Ea imbunatateste elasticitatea si tonicitatea pielii. Viniferol este unul dintre cei mai noi si eficienti agenti antirid si anti-age, care actioneaza prin activarea receptorilor celulari sensibili la retinol si la hormoni. Acidul ursolic si acidul oleanolic determina regenerarea si restructurarea colagenului. Alfabisabololul are efect antiinflamator si antibacterian. Este recomandat pentru pielea sensibila si iritata. Uleiul de masline si untul de Karite (Butirosperum parkii) asigura aportul de acizi grasi esentiali, vitamine si antioxidanti care contribuie la supletea straturilor celulare. Uleiul de Macadamia contine 80% acizi grasi mononesaturati, este bogat in acid palmitic, aceasta compozitie conferindu-i proprietati antioxidante. Aloe Vera are efect calmant, hidratant si protector. Vitaminele A, C si E actioneaza sinergic impotriva redicalilor liberi si imbatranirii pielii.

Acum astept sa vad care vor fi si rezultatele antirid obtinute pana la sfarsitul campaniei!
Si un alt aspect care mi-a mai placut la aceasta crema a fost faptul ca a venit sigilata, fiind necesar sa dezlipesc folia si nu doar cu un capacel pus deasupra!
Crema antirid si anti-cearcan
Am dorit sa incerc si crema antirid si anti-cearcan pentru ochi pentru a veni in completarea tratamentului cu Crema antirid pentru fata. Acest produs este ambalat intr-un borcanel de sticla de 15 ml si vine de asemenea, sigilat.
Produsul nu are niciun miros, iar consistenta sa este una usoara perfecta pentru zona delicata a ochilor.
Ce scrie pe ambalaj?
Trateaza zona din jurul ochilor cu cearcane, riduri superficiale si profunde.


Efectul puternic antirid este dat de Viniferol, ingredient cu actiune tintita asupra expresiei genelor implicate in proliferarea si diferentierea celulelor pielii. Complexul MDI, extras din cartilagiu marin, este un inhibitor al colagenazelor, cu efect anticearcan. Untul de Karite si uleiul de migdale dulci, bogate in vitamine si acizi grasi esentiali au efect hidratant si nutritiv. Alfabisabolol este un compus natural cu puternic efect antiinflamator.


Se aplica dimineata si seara pe conturul ochilor, de preferinta, dupa aplicarea Cremei antirid pe intreaga suprafata a fetei. 

Eu sunt curioasa de efectul pe care il va avea aceasta crema asupra liniilor fine. Probleme cu cearcanele nu prea am, asa ca voi urmari efectul antirid.

Voi ce produse Ivatherm ati incercat pana acum?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...