English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 13 iunie 2012

Cautandu-l pe cel cu care ni se potrivesc povestile ...

Ieri am primit un mail foarte dragut de la castigatoarea concursului "Povestile unei inimi". Cu acordul Dianei va las sa il cititi si voi in continuare:

Buna, Mona,

Sunt Diana, castigatoarea concursului "Povestile unei inimi". Ti-am spus cand ne-am intalnit ca iti voi impartasi parerea dupa ce voi citi cartea pe care am asteptat-o cu sufletul la gura. Ei bine, am parcurs cu deosebita placere paginile acesteia si am descoperit ca ma identific intr-un mod aproape bizar cu protagonista ei, cu experientele sale de viata si modul sau de perceptie. Am intarziat un pic cu "review"-ul meu poate prea modest pentru a aprecia o carte scrisa cu atata sinceritate si entuziasm, deoarece am ramas de-a dreptul uimita sa vad ca si altcineva simte si traieste asemeni mie. Ma regasesc in fiecare fila de poveste, in fiecare gand, fiecare idee. Desi, spre deosebire de Diana, mi-a fost destinat sa-mi gasesc mai devreme jumatatea care ma completeaza perfect, si eu am trecut prin tot felul de relatii mai mult sau mai putin satisfacatoare, unele lasandu-mi rani mai adanci, altele doar reusind sa-mi "zgarie" usor suprafata incercata a inimii. Este o carte exceptionala, scrisa pentru fiecare femeie sau fata care are nevoie sa stie ca singuratatea nu este o boala incurabila care poate fi ameliorata din cand in cand cu cate un analgezic usor. Nu, singuratatea reprezinta un drum initiatic pe care trebuie sa-l parcurgem pentru a-l gasi pe cel "cu care ni se potrivesc "povestile"... Iti multumesc inca o data atat tie cat si autoarei pentru sansa de a citi aceasta carte minunata.

P.S: Autograful a fost o surpriza extrem de placuta!

Pupici!

Si daca nu ati citit pana acum cartea "Povestile unei inimi", va recomand sa faceti asta. Veti fi surprinse cat de mult va veti regasi in ea si cu cata placere veti parcurge aceste pagini.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

3 comentarii:

  1. Acum chiar mi-ai starnit curiozitatea in legatura cu aceasta carte. Am trecut-o pe lista cu carti " de citit".

    RăspundețiȘtergere
  2. Mona, iti multumesc din suflet ca ai impartasit acest mesaj. M-ai emotionat foarte tare... si ma bucur nespus ca aceasta carticica, scrisa de mine din tot sufletul, a reusit sa ajunga tot la sufletul fetelor pentru care am scris-o. Nu se poate descrie in cuvinte bucuria mea! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a facut curioasa, cred ca o sa mi-o cumpar si eu...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...