English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 22 iunie 2012

Cristina despre primele impresii Ivatherm


Sunt foarte incantata de participarea la campania de testare Ivatherm si ii multumesc Monei pentru ocazia oferita!

Am scris cateva cuvinte despre primele impresii pe care mi le-au lasat produsele alese. Acestea sunt: fondul de ten Joviale si crema de ochi antirid si anti-cearcan. Desigur, alaturi de acestea se afla si apa termala primita de la Ivatherm.

Ca o mentiune de ansamblu, vreau sa spun ca imi place mult aspectul recipientelor cremei si fondului de ten si faptul ca sunt din sticla.

Fondul de ten fluid Joviale – nuanta 02
Fondul de ten Joviale m-a atras datorita descrierii sale (fond de ten fluid pentru piele sensibila) si pentru ca are SPF 15. Tenul meu e unul mixt cu unele imperfectiuni. Avand in vedere aceste aspecte, la un fond de ten, in general, caut sa aiba o textura usoara, sa nu incarce tenul, sau sa ii dea un aspect de “masca” (chiar cu pretul unei acoperiri mai scazute) si sa aiba factor de protectie solara.

Am constatat ca nuanta aleasa de mine se potriveste foarte bine, uniformizand frumos culoarea tenului fara sa ii ofere un aspect nenatural. Textura fluida are cu siguranta legatura cu aplicarea eficienta a fondului de ten.

Un mare plus il constituie pompita, este mi-nu-na-ta! Dozeaza perfect produsul, chiar daca doresti sa folosesti o cantitate foarte mica, pentru un retus, de exemplu. Mi se pare extrem de frustrant sa risipesti produs pentru ca pompita elibereaza mai mult decat ai tu nevoie – mi s-a intamplat foarte des.

La capitolul minusuri vreau sa mentionez, in primul rand, mirosul. Teoretic e un lucru bun ca nu are parfum adaugat, dar mi se pare ca are un iz vag neplacut in contact cu pielea. Nu e foarte deranjant totusi, dar recunosc ca imi plac produsele frumos mirositoare. In al doilea rand,  am observat continutul de alcool nu tocmai de neglijat, el aflandu-se pe la mijlocul listei. Un produs destinat pielii sensibile ar trebui sa nu aiba o cantitate mare de alcool in compozitie, acesta fiind in fruntea listei de iritanti.

Crema antirid si anti-cearcan
Are o textura usoara, intra imediat in piele si nu lasa o pelicula grasa sau lipicioasa. Mi se pare foarte placut de aplicat. De ceva vreme imi propun sa imi ingrijesc mai cu atentie zona sensibila a ochilor, iar acum am ocazia perfecta.

Inca nu i-am gasit aspecte negative, vom vedea daca acestea apar pe parcursul utilizarii mai indelungate.

Apa termala Herculane
In primul rand ma incanta denumirea si faptul ca e un produs autohton. Am incercat-o seara dupa demachiere pe fata si decolteu si mi-a placut efectul calmant si racoritor experimentat. Voi continua sa o folosesc, imi place senzatia de prospetime pe care o am dupa pulverizarea apei pe piele.

Acestea sunt primele mele impresii despre produsele Ivatherm. Voi reveni cu detalii.

Cristina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...