English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 15 iunie 2012

Stralucire de cristal pentru parul tau - samponul Elseve Nutri-Gloss

Este incredibil cat de multe amintiri iti poate starni o aroma! Imediat cum am primit samponul Elseve Nutri-Gloss Cristial l-am desfacut pentru a-i simti parfumul. Si in aceeasi secunda mi-am amintit cum am facut eu cunostinta cu aceasta gama.

Acum multi ani, cand aceasta gama nu se lansase in tara am fost intr-o calatorie in Austria. Acolo am descoperit cu fascinatie SCS (Shopping City Sud), un complex comercial asemanator cu Baneasa, dar care la acea vreme era ceva ce eu nu mai vazusem. Si intr-unul din super market-uri am gasit noua gama L'Oreal.

Ambalajele roz mi-au atras atentia, iar atunci mi-am cumparat intreaga gama (sampon, balsam si masca). Produsele se numeau Elvive si au avut niste rezultate foarte bune pentru parul meu, asa ca am ramas placut impresionata. Iar dupa lansarea produselor si in tara, le-am cumparat din nou.
Astfel, am redescoperit cu placere noul Elseve Nutri-Gloss Cristal de la L'Oreal. Acesta este un sampon de infrumusetare cu o textura foarte usoara (produsul este foarte lichid). La prima vedere mi-au atras atentia particulele stralucitoare din acest produs. Samponul contine perle si microcristale care ofera stralucire parului fara sa il incarce.
Produsul este destinat persoanelor cu par lung, tern, normal sau fin, iar mie mi s-a potrivit foarte bine! Am utilizat o cantitate putin mai mare de produs decat de obicei, dar parul a ramas curat si stralucitor. Mi-a placut ca samponul a facut multa spuma si ca nu a incarcat parul. Ma asteptam ca particulele de sclipici sa se pastreze macar intr-o mica proportie pe firele de par, dar dupa utilizarea balsamului si a mastii de par ele s-au dizolvat, conferind o stralucire intensa.

Ce scrie pe ambalaj?
Secretul parului stralucitor si lejer
1. Nutritie ultra-lejera
Formula usoara, fara silicon si imbogatita cu proteine hraneste firul de par fara sa il incarce sau sa lase reziduuri vizibile. Parul dumneavoastra este usor ca un fulg.


2. Stralucire amplificata
Formula imbogatita cu perle si microcristale actioneaza ca un veritabil gloss pentru parul dumneavoastra. Acesta capteaza lumina si isi multiplica reflexiile pentru o stralucire de cristal pretioasa de la radacina pana la varfuri.

Iar acesta a fost rezultatul obtinut:
In concluzie, mie mi-a placut acest sampon si il voi folosi in continuare.

Cum vi se pare ca arata parul dupa folosirea lui?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Acesta a fost cel de-al doilea articol scris pentru Scoala de Beauty Blogging L'Oreal, iar daca v-a placut ma puteti sustine cu un vot aici. Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...