English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 12 iunie 2012

Tried&tested: Samponul uscat TIGI Rockaholic

Singurul lucru pozitiv pe care pot sa il spun despre acest sampon este ca are un miros fresh, foarte placut. In rest, a fost o mare dezamagire pentru mine.

Am comandat samponul uscat alaturi de alte produse de pe Aoro.ro si m-a costat doar 34 de lei (era la oferta speciala). O sa va spun de la inceput ca aveam asteptari mari de el (stiu ca nu este bine sa ai asemenea asteptari, deoarece risti sa te alegi cu o dezamagire; exact ceea ce am patit si eu), mai ales ca era de la TIGI.
Pana acum nu am mai incercat produse TIGI, dar le stiam ca pe niste produse de calitate, disponibile in saloanele de coafura. De asemenea, citisem si review-uri pozitive, asa ca abia asteptam sa incerc si eu ceva de la ei. Recunosc ca nu am incercat pana acum sampoanele de la ei, desi am vrut de multe ori, deoarece mi s-a parut jignitor (pe bune!) sa folosesc un sampon care se numeste Dumb Blonde, oricat de bun ar fi el (da, doream sa le incerc in perioada in care eram blonda). Probabil ca ar trebui sa fie haioasa denumirea, dar mie nu mi s-a parut!

Revenind la samponul uscat, pe acesta l-am incercat imediat a doua zi cum l-am primit. Si v-am povestit aici care a fost prima mea impresie. Am fost dezamagita sa constat ca din cateva puf-uri de spray eram toata alba in cap. Si comparatia cu o mana de faina aplicata pe par nu este deloc deplasata. Nici cu samponul uscat de la Balea nu am patit asa ceva!
Mi-a luat o gramada de timp sa indepartez petele albe, mi-am scuturat parul de nenumarate ori, iar la final mi-am sters radacinile cu dischete demachiante. Iar daca te grabesti sa pleci si vrei sa aplici acest sampon este cea mai mare greseala pe care poti sa o faci.

Intr-un final excesul de sebum a fost absorbit si parul arata bine, dar dupa mari "batai de cap" (ca sa pastram aceeasi nota).

In plus, desi la inceput m-am bucurat sa constat cat este de mare produsul (are 300 ml), am fost socata sa constat cat de repede s-a terminat. Dupa 5-6 utilizari deja trebuie sa achizitionez un alt produs.

Si mai mult, desi mai exista ceva produs in ambalaj, acesta nu mai este eliberat prin pompita. Nu ma pot hotari daca aceasta s-a blocat sau pur si simplu asa se intampla cu fiecare tub.
Iar acum sa va spun ce scrie pe produs:

The secret is you don't have to shampoo everyday. Spray at the roots to absorb excess oils, make hair smell fresh and keep it rockin' one more night. This stuff is so funktabulous! Shake well before use.

Funktabulous - exact ce voiam si eu sa spun despre el! Si credeti-ma ca l-am agitat bine!

Asa ca daca va doriti un sampon uscat care sa nu lase urme albe incercati-l pe cel de la Label.M, iar daca va doriti un raport calitate/pret potrivit incercati-l pe cel de la Sephora. Sau il puteti incerca si pe cel Balea din DM - mie mi-a placut mai mult decat acesta, desi in mod clar nu este cel mai bun produs pe care l-am incercat.

Voi l-ati testat pana acum? Cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

8 comentarii:

  1. Eu am incercat mai multe produse TIGI (e adevarat, nu pe acesta) si sunt la inaltimea reputatiei lor. De multe ori, un pret foarte mic inseamna un produs expirat sau fake.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pretul nu era cu mult mai mic decat cel obisnuit, iar produsul era la oferta. In plus sunt convinsa ca nu era fake. Pur si simplu este un produs care nu ofera niste rezultate bune.

      Ștergere
  2. Tot de la label.m exista un sampon uscat special pentru parul inchis la culoare care nu lasa nici cea mai mica urma alba. Numele spuen totul: Brunette Dry Shampoo

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am incercat produse de la Tigi, insa am inteles ca samponul uscat de la Batiste ar avea rezultate extraordinare; l-ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe acesta nu l-am incercat inca. Voi reveni cu detaii dupa ce o sa-l testez.

      Ștergere
  4. Iti spun sincer ca de curand l-am primit si eu si am fost socata sa constat ca imi place! Tocmai pentru ca citisem o gramada de reviewuri ca si al tau nu tocmai ok, care acelasi lucru il spuneau, ca lasa urme albe si se termina din 3 utilizari. Nu imi explic de ce mie nu mi s-a intamplat asa, si chiar pot sa spun ca am experienta cu sampoanele uscate, am incercat cam tot ce se poate de la Balea la Bumble&Bumble.
    Nu pot sa spun ca m-a dat pe spate insa Rockaholicul sau ca l-as mai cumpara, tot Balea ramane preferatul meu ca si raport calitate pret. (BTW...Balea mi se pare ca lasa urme albe mult mai vizibile ca Tigi, cel putin la mine asa e. :| )

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand am citit ca a fost o dezamagire pentru tine, mi-am pierdut brusc interesul...

    RăspundețiȘtergere
  6. eu mi l-am cumparat tot de pe aoro.ro pentru ca era la un pret foarte bun fata de ce mai vazusem online. mi s-a parut un produs bun, util mai ales cand esti oe fuga.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...