English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 26 decembrie 2011

KOTD: My X-mas nails

Pentru Craciun am vrut sa creez un model in culorile specifice acestei sarbatori si cu detalii de sezon. Si chiar daca nu a nins afara, eu tot am avut fulgi de zapada pe unghii!
Am inceput prin aplicarea a 2 straturi de oja rosie de la Flormar (nr 019).
Apoi am conturat varfurile unghiilor in stil french cu oja verde de la Orly Here comes trouble.
Pentru realizarea fulgilor de zapada am utilizat placuta Konad m59 si oja speciala de transfer alba.
La final am sters surplusul de oja ce depasea suprafata unghiilor cu creionul pentru corectarea manichiurii si am aplicat un strat de lac transparent.
Cum vi se pare acest model?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



10 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...