English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 7 decembrie 2011

Tried&tested: Smoothing Cream de la Label.M

Va doriti un par drept cu un efort minim? Incercati sa il disciplinati, dar el tot "zburlit" sta? Eu am incercat Smoothing Cream de la Label.M si am fost foarte incantata de rezulatele obtinute.

Despre Smoothing Cream
Potrivita pentru toate tipurile de par, crema usor hidratanta ajuta la indreptarea parului si confera un efect de netezire de lunga durata, in acelasi timp reducand efectele nocive ale coafarii cu caldura. Avocado, ciresele si maslinele hidrateaza intens parul deteriorat lasandu-l moale si cu senzatia de prospetime.


Instructiuni
Se aplica o cantitate mica pe parul umed sau uscat.


Cum mi s-a parut mie produsul?
In primul rand am fost incantata ca imi pot netezi parul si fara ajutorul placii. Desigur, rezultatul nu este identic, dar poate ajunge foarte apropiat in functie de aplicarea produsului si de coafarea ulterioara a parului.

Este foarte important sa aplicati o cantitate foarte mica de produs pe par si sa il distribuiti uniform. Daca aplicati o cantitate prea mare, parul se va incarca si nu se va mai obtine rezultatul asteptat. Eu am aplicat produsul pe parul umed (dupa indepartarea excesului de apa) si l-am distribuit cu ajutorul degetelor. Pieptanul sau peria aplicau produsul superficial, doar la suprafata parului, asa ca am ales sa nu optez pentru utilizarea lor. Am impartit parul in suvite mai groase si am aplicat produsul pe fiecare in parte.

Dozarea produsului se face foarte usor prin intermediul pompitei.
De asemenea, este important sa nu aplicati produsul prea aproape de radacini. Trebuie sa lasati o portiune de 8-10 cm de la radacini si sa aplicati pe restul parului. Pentru un rezultat deosebit aveti nevoie de volum in crestetul capului, iar acesta nu se va mai obtine daca aplicati produsul pe radacini.

Dupa aplicarea cremei, am uscat parul cu uscatorul Easy Cord folosind concentratorul si in acelasi timp pieptanand parul cu o perie.
Eu am intampinat niste mici probleme cu varfurile parului datorita tunsorii in scari. Astfel, ele nu au vrut sa stea drepte, dar rezultatul mentinandu-se vizibil. Daca aveti parul tuns drept in mod sigur nu veti intampina astfel de probleme.

Dupa uscare parul mi s-a parut ca arata elegant si classy, potrivit pentru un look de zi, dar si pentru unul de seara.
Crema poate fi cumparata de pe site-ul Luxbeauty.ro la pretul de 86 lei.

Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



4 comentarii:

  1. Waw! Chiar ti-a indreptat parul foarte bine, nu mai ai nevoie de placa!

    http://kristasbeautytips.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Si eu am aceasta Smoothing Cream, dar nu stiu ce sa spun despre ea.Nici nu imi place, nici nu imi displace!Sampoanele de la Label M le-ai incercat?
    http://darlyst.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. @Krista: Ma bucur ca iti place rezultatul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @DarLyst: Mie mi-a placut acest produs, iar sampoanele Label.M sunt preferatele mele. Pana acum am incercat gama Color Stay - http://frommonawithgloss.blogspot.com/2011/02/tried-sampon-si-balsam-labelm-pentru.html, iar in prezent am gama Honey&Oat (care miroase absolut superb a scortisoara, ceea ce mi se pare perfect pentru acest sezon) pe care poti sa o vezi aici - http://frommonawithgloss.blogspot.com/2011/09/cosmetics-beauty-hair-part-i.html. In curand ii voi face si un review.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...