English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 21 decembrie 2011

Campania Palette

Astazi a sosit coletul din partea Trender cu vopseaua spuma de la Palette. Sunt foarte curioasa sa incerc acest produs deoarece pana acum nu am mai folosit o astfel de formula (spuma) si in plus Palette este vopseaua pe care o folosesc de fiecare data (nuanta A10 din gama clasica Palette). Asa ca ma astept sa am rezultate bune si in plus sa ma si distrez vopsindu-ma!
Cand am deschis coletul am remarcat imediat ambalajele colorate de tip shaker care mi s-au parut foarte dragute.
 Eu voi testa nuanta 800 Blond deschis si abia astept sa ma vopsesc zilele urmatoare!

Voi reveni cu toate detaliile!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...