English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 2 decembrie 2011

Am castigat premiul I la Funland Bowling Bloggers Stars

Desigur, nu datorita mie ci baietilor din echipa, dar as vrea sa cred nici eu nu am jucat chiar atat de rau (in ultimul joc am facut chiar 117 puncte). Miercuri seara a avut loc finala campionatului Funland Bowling Bloggers Stars, despre care pot sa va spun ca fost un eveniment foarte reusit.

Acolo am fost impreuna cu Pixie si Pinkie, iar in prima zi (cea de calificari) am facut si cateva poze:
Miercuri s-au stabilit echipele, s-au jucat cate 2 jocuri pentru delimitarea primelor 3 locuri si inca 2 jocuri pentru determinarea clasamentului. Trebuie sa recunosc ca mi-am rupt niste colturi de unghii (din pacate), dar a fost foarte distractiv!

Iar acesta a fost premiul:
Dupa ce am participat la acest campionat mi-a parut rau ca nu am aflat mai repede de cel de data trecuta (cand s-a jucat biliard) si il astept cu nerabdare pe urmatorul. Organizatorii s-au descurcat de minune!

Acum sper sa obtin si restul de poze de la eveniment pentru a vi le arata si voua!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



8 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...