English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 2 decembrie 2011

Paleta Radiance oferita cu revista Story

Astazi am fost la o sedinta de shopping de reviste. Printre cele cumparate se afla si revista Story la care primiti cadou o paleta Radiance Cosmetics. Initial am fost sceptica fata de aceste farduri, deoarece stim in general ce palete de farduri primim cadou la reviste, dar m-am bucurat sa constat ca exista si exceptii.
In primul rand m-au atrsas culorile la aceasta paleta. Ea contine 6 nuante de verde, mov si gri. Acestea sunt sidefate si se aplica usor. Doar ultima nuanta mi s-a parut mai greu de aplicat, fiind necesare miscari multiple de pensula pentru ca ea sa capete intensitate.

Acestea sunt nuantele:
Si asa arata swatch-urile:
Mie mi se pare ca aceasta paleta merita sa fie cumparata, mai ales ca pretul ei impreuna cu revista este de 11,99 lei.

Voua cum vi se pare? Ati cumparat-o si voi?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



16 comentarii:

  1. Eu mi-am cumparat Femeia cu antiperspirant Yves Rocher si Marie Claire cu crema Vichy :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am cealalta varianta a paletei, cu nuante de roz, mov, auriu, verde kaki.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Zuzele: Si eu mi-am cumparat cele 2 reviste, dar cu gel de dus si lotiune micelara :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sadie: Nu am vazut si o alta varianta, aceasta era singura de la stand. Dar tare cred ca daca e draguta imi mai cumpar o revista Story :p

    RăspundețiȘtergere
  5. Super! M-a bucur sa ai facut un swatch la aceastra trusa.Am vazut-o si eu in magazine...si am avut aceasi parere "stim in general ce palete de farduri primim cadou la reviste".
    Acum ca tu ti-ai achizitionat-o o vreau si eu :X
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Gasesti in postarea asta linkuri catre 2 bloggerite care au facut swatches: http://septembriejoi.mug.ro/2011/12/01/pe-ce-am-mai-dat-banii-in-luna-noiembrie/

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-amluat si eu trusa, cealalta varianta.Imi plac nuantele si ma bucur ca am cumparat-o!

    Maine plec si eu dupa celelalte reviste :D

    RăspundețiȘtergere
  8. waw.. dar cat de fain arata! vreau si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu mi-am cumparat-o si mi-a rapit-o mama, atat de mult i-a placut :)) Acum trebuie sa caut alta, ca m-a incantat cand am incercat-o.

    RăspundețiȘtergere
  10. Gelul de dus l-am luat tura trecuta, nu mai stiu la ce revista era..Avantaje parca:))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Adina XoXo: Ma bucur ca te-a ajutat swatch-ul facut! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  12. @Sadie: Mersi pentru link-uri! Si cealalta varianta arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. @auroratoma: Am vazut-o la tine pe blog. Foarte frumoase swatch-urile! Sper sa gasesti si celelalte reviste cu cadourile pe care ti le doresti!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Macnetize: Pai poti sa iti iei si cealalta varianta. Si dupa aceea faci schimb cu mama ta :p E foarte draguta trusa! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Zuzele: Eu imi luasem alte produse YR. Asa ca m-a incantat gelul de dus :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...