English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 14 decembrie 2011

Revicel - impresii din timpul tratamentului

Vreau sa va spun ca mi-a placut foarte mult aceasta campanie Trender deoarece crema Revicel mi s-a parut deosebita!

Mi-a placut sa o aplic dimineata si seara si chiar am reusit sa nu sar peste niciun pas al tratamentului. Astfel, am utilizat crema pentru 17 zile, pana cand aceasta s-a consumat.

Senzatia de caldura mi s-a parut placuta, uneori mai intensa, dar nu deranjanta sau insuportabila si foarte potrivita din punctul meu de vedere pentru vremea rece de afara.

Iar in aceasta perioada mi-am creat si un mic ritual. Dimineata si seara imi aplicam crema in timp ce ma uitam la un episod din serialul preferat. Astfel aveam timp pe indelete pentru masajul anticelulitic, iar procesul mi s-a parut chiar relaxant. Uneori, cand aveam chef sa petrec mai mult timp cu aplicarea cremei utilizam si un dispozitiv pentru masajul anticelulitic (pe care l-am primit cadou cu un gel anticelulitic Collistar).

Asa ca dupa ce mi s-a terminat crema parca mi-a lipsit ceva. Nu am rezistat prea multa vreme si am plasat o comanda pe site-ul Revicel profitand de oferta 5+1 gratuit. Pretul ei era de 125 lei, ceea ce inseamna ca am dat pe o cutie aproximativ 21 lei (un pret mult mai bun decat cel recomandat sau cel disponibil in magazine). Asa ca daca v-a placut si voua produsul, oferta este mai mult decat buna!

In articolul urmator o sa va arat poze cu comanda mea (care a fost livrata foarte prompt) si va voi spune ce rezultate am avut dupa utilizarea produsului.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



4 comentarii:

  1. Pana la acest produs credeam ca toate creme anticelulitice sunt aproape la fel: in cel mai bun caz hidrateaza si lasa pielea fina, iar in ce mai rau nici macar atat si nici nu intra in piele. Revicel chiar mi-a schimbat parerea.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Pixie: Revin cu toate detaliile in articolul de maine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Krista: Si mie mi-a placut foarte mult si mi-a depasit asteptarile.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...