English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 22 decembrie 2011

Tried&tested: Am ochi de papusa

Mi-am dorit mascara Doll Eyes inca de cand a aparut. Asa ca acum o luna nu am mai rezistat si am dat fuga in magazinul Sephora pentru a mi-o cumpara. Intotdeauna mi s-au parut foarte bune produsele Lancome, mai ales cele pentru ochi, asa ca eram foarte curioasa de ce rezultate voi avea.
Pana acum mai incercasem varianta clasica Hypnose si am fost foarte multumita, iar in rest eram fascinata de reclamele din reviste pentru mascara Lancome.
Ce scrie pe produs?
Mascara neagra cu efect de volum, alungire si ridicare a genelor. Secretul genelor ca de papusa! Gene alungite si cu volum pentru o privire ca de papusa. Noua perie conica permita o aplicare extrem de usoara, oferind volum fara a incarca. Privire de papusa de la Lancome.
Cum mi s-a parut mie?
In primul rand mi s-a parut foarte interesanta periuta produsului. Forma conica ajuta la alungirea genelor in coltul extern a ochiului, in timp ce varful subtire acopera si genele scurte de langa coltul intern.

Cand am inceput sa utilizez mascara mi s-a parut ca nu ofera atat de mult volum pe cat mi-as fi dorit (stiti ca eu am o pasiune pentru mascara de volum in general), dar pe masura ce am folosit-o m-am obisnuit cu aplicarea ei, iar acum nu mai pot renunta la ea, folosind-o in fiecare zi.
Aplicata intr-un singur strat, mascara ofera o usoara alungire, fara volum.
Aplicata in doua straturi mascara contureaza perfect ochii, oferind alungire si volum.
Iar pentru un efect dramatic eu o aplic in 3 straturi. Astfel se obtine si un volum intens (care ma multumeste) si o alungire frumoasa a genelor. Si intr-adevar, mascara Doll Eyes incarca mai putin genele decat alte produse folosite, dar daca este aplicata in 3 straturi trebuie avuta atentie la excesul de produs de pe periuta.
De asemenea, mi-a mai placut faptul ca produsul are un miros delicat si distinct. Mi s-a mai intamplat de-a lungul zilei sa clipesc si sa simt din nou aroma mascarei.

Iar mai jos puteti vedea rezultatele oferite:
Mascara este disponibila in magazinele Sephora la pretul de aproximativ 150 lei.

Cum vi se pare acest produs? Eu de cand l-am incercat nu m-am mai despartit de el in nicio zi.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



12 comentarii:

  1. imi place cum iti arata genele,chiar le confera volum sile alungeste.cred ca isi merita banii!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine arata! Bine, ai si material genetic bun, ca altfel n-ar avea ce sa lungeasca, insa arata fenomenal. Sa-l folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. E super acest rimel dar e asa scump... Sa il folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cupcake: Mersi! Mereu mascara de la Lancome mi s-a parut foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Macnetize: Iti multumesc mult! Ma bucur ca iti place! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Adelina Tomescu: Si mie mi s-a parut putin cam scump dar cred ca merita. :) Mersi!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...