English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 10 decembrie 2011

NOTD: Swirls&Twirls

Acesta este un model foarte simplu de realizat si foarte de efect. Aveti nevoie doar de o oja portocalie si de setul Konad Nail Art.
Eu am inceput prin aplicarea base coat-ului Nano Rhino de la Kinetics, dupa care am aplicat 2 straturi de oja Kinetics in nuanta Gold Fish.
Oja mi-a placut foarte mult in primul rand datorita nuantei cu sclipici intens si straluciri aurii. In plus oja s-a uscat foarte repede si s-a aplicat usor si uniform (iar culoarea mi se pare ca se potriveste si pentru manichiurile de sarbatori).
Dupa uscarea ojei am aplicat modelul Konad de pe placuta cu motive m63.
Am indepartat modelul care depasea suprafata unghiei cu ajutorul creionului pentru corectarea manichiurii, iar la final am aplicat un strat de topcoat.
Produsele Kinetics sunt disponibile pe site-ul Kiriloff.ro, iar seturile de nail art Konad le gasititi pe site-ul Konad.ro.

Cum vi se pare modelul?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



2 comentarii:

  1. Foarte draguta manechiura! Modelul ii da tot farmecul!

    Te invit la primul meu giveaway aici: http://kristasbeautytips.blogspot.com/2011/12/kristas-christmas-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  2. @Krista: Ma bucur ca iti place! Am facut o pasiune pentru modelele Konad in ultima vreme :) Si iti multumesc pentru invitatie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...