English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 16 decembrie 2011

M-am intors de la "Dezamagirea promotiilor de Craciun"

Dupa cum v-am spus si de dimineata pe Facebook, ziua de astazi era de multa vreme notata in calendar. Extravaganza reducerilor de Craciun promitea multe promotii, reduceri si surprize. Ei bine, surpriza a constat in lipsa promotiilor din foarte multe magazine si in promotii dezamagitoare in celelalte magazine.

Bulina ce semnaliza evenimentul se afla aproape in fiecare vitrina, dar magazinele nu au fost prea darnice cu preturile scazute. Cele mai multe ofereau -10% intre orele 22:00-24:00 (asta in conditiile in care evenimentul incepea de la ora 18:00). Dar bineinteles, dupa ora 22 clientii din magazin sunt mult mai putini si astfel de promotie beneficiaza un numar minim de persoane. Inteleg ca este criza, dar totusi...

Asa ca acest eveniment a fost o dezamagire pentru mine. Pana acum nu am ratat niciun eveniment din seria "Extravaganza ...", dar pot sa va spun ca acesta a fost cel mai slab.

Sa nu credeti ca am plecat totusi cu mana goala. M-am dus cu o lista de produse (pe care nu le-am gasit sau nu mi-au mai placut cand le-am vazut in magazin) si m-am intors cu altele. Dar sunt foarte incantata de cumparaturile mele.

Si daca planuiati sa ajungeti in weekend in mall va spun din proprie experienta ca este foarte probabil sa nu mai gasiti nicio promotie (in afara celor care sunt oricum in magazin si nu depind de acest eveniment).

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



4 comentarii:

  1. Eu anul trecut am fost foarte dezamagita de acest eveniment si nu am mai fost la niciun. Mai bine astepti inca 2 saptamani si ai parte de reduceri adevarate ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @FromMegwithLove: Mi-am luat o rochita pentru revelion, ceva cosmetice de la Sephora, materiale pentru decoratiunile de Craciun (sunt foarte in spiritul sarbatorilor!), un fel de sacou cu paiete (imi doream de mult unul) si o geanta cu pene :p

    RăspundețiȘtergere
  3. @Krista: Eu pana acum am fost la toate si mi-au placut. Chiar existau promotii. Dar de aceasta data am fost foarte dezamagita. Ai dreptate, o sa astept promotiile din ianuarie! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...