English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 16 decembrie 2011

Concluzii Revicel

Astazi o sa va spun impresiile finale despre Revicel. Stiti deja ca am profitat de oferta de pe site-ul Revicel, asa ca acum am 6 cutii de produs doar pentru mine!

Dupa ce am terminat tratamentul am remarcat o imbunatatire a aspectului pielii si o reducere a celulitei. De asemenea, am remarcat si o scadere in centimetri, dar cred ca aceasta se datoreaza dietei tinute si a orelor de Kangoo.

Pielea mea este hidratata, iar toate rezultatele obtinute m-au facut sa imi cumpar produsul. Si vreau sa va reamintesc ca aceste rezultate au fost obtinute in 17 zile, perioada in care am consumat cutia primita in campania Trender.

Ce a spus prietena mea Rodica?

M-am intors cu impresiile si concluziile tratamentului Revicel. Sunt placut impresionata de faptul ca a dat rezultate si acest lucru se vede in primul rand si se simte! Aspectul coajei de portocala fiind redus simtitor iar pe mine una, m-a tinut 25 de zile, surprinzator! Dimineata am impresia ca nu are acelasi efect fata de seara, adica seara are o eficienta mai mare, in sensul ca simt mai bine cum ardeiul iute reduce stratul de grasime. Cu siguranta urmeaza sa intre in categoria produselor mele “must have”!


Asa ca noua ne-a placut crema Revicel foarte mult si nu pot sa va ofer o concluzie mai buna decat cele 6 cutii Revicel de mai jos.
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...