English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 5 octombrie 2011

Tried&tested: Creion pentru corectarea manichiurii de la Douglas

Acum ceva vreme mi-am cumparat creionul pentru corectarea manichiurii de la Douglas, iar intre timp l-am folosit si pot sa va dau mai multe detalii despre el.

Imi doream de mai multa vreme un astfel de produs, asa ca atunci cand l-am vazut in catalogul Douglas am plecat in cautarea lui.

Ce scrie pe produs?
Datorita varfului precis fara scame din fibre, creionul "Correct it" fara acetona constituie un remediu rapid pentru corectarea micilor greseli de lacuire a unghiilor.
Cum mi s-a parut mie?
Creionul este foarte usor de folosit si imi place ca nu are acel miros puternic de acetona. In schimb este chiar putin aromat. Varful ascutit permite indepartarea usoara a ojei care a depasit suprafata unghiei, iar din 2-3 miscari aceasta se sterge.
Ceea ce este mai putin placut este faptul ca varful creionului ramane patat cu oja stearsa de pe marginea unghiilor. Iar dupa mai multe utilizari creionul nu mai arata la fel de bine.
Dar produsul vine cu inca 3 capete de rezerva ce pot fi schimbate cand varful s-a patat integral. Acestea se regasesc in celalalt capat al creionului, ascunse sub un capac.
Creionul este disponibil in magazinele Douglas la pretul de 22 de lei.

Eu sunt incantata de el si il folosesc de fiecare data cand sunt necesare mici corecturi ale manichiurii. Si desi l-am utilizat de cateva ori, inca nu a fost necesar sa ii schimb varful.

Voi cum va corectati manichiura?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

12 comentarii:

  1. Am si eu unul de la Essence, sunt foarte multumita de el, -i-am facut review, l-am laudat :) nu stiam ca sunt si la Douglas, cand nu mai face fata cel pe care il am o sa stiu de unde sa-mi iau.
    il gasesc foarte util!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu o corectez cu betigase pentru urechi, dar rezultatul nu e grozav...o sa incerc si acest creion, suna bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut un creion pt corectarea manechiurii in Dm, daca nu ma insel de la "She", dar nu mi-am achizitionat unul. Ca sa imi sterg oja de pe degete(si cateoadata am de sters, nu gluma) folosesc un betisor de ureche inmuiat in acetona :D Cred ca o sa incerc si eu unul, m-ai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu prefer o pensula pentru concealer, mai mica, pe care o imbib cu caetona la nevoie. Sterge perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Varianta lui Monny, cu pensula, imi place mult si mie :) Insa incerc sa ma invat sa nu gresesc la aplicare, ca sa nu fie nevoie sa corectez. Pot spune ca am evoluat in ultimele luni :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. @FromMegwithLove: Ah, de cand vreau si eu sa incerc ceva de la Essence :) Eu despre cel de la Douglas am aflat prima data, asa ca mi l-am cumparat pe acela. Si chiar imi place!

    RăspundețiȘtergere
  7. @stilistele: Si eu utilizam aceasta varianta inainte, dar creionul ofera rezultate mai bune. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @MissRux: Trebuie sa ajung si eu o data in dm. Nici nu-mi vine sa cred ca inca nu am apucat :p

    RăspundețiȘtergere
  9. @MooNy: Mi se pare o idee foarte buna! Nu stiam de aceasta varianta. Cred ca sterge oja depasita cu mai multa precizie decat un betisor cu vata.

    RăspundețiȘtergere
  10. @YellowJade: Si eu incerc sa fac acelasi lucru si parca deja se vede (sper! :p). Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce fain ca au ivnentat asa ceva! un ajutor de nadejde! :D e cam greu cu betigasul de urechi..

    RăspundețiȘtergere
  12. @Alle.: Da, este un produs foarte util si usor de folosit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...