English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 1 decembrie 2011

Revicel - primele impresii

Pana acum am utilizat crema anticelulitica Revicel de mai mult de o saptamana si pot sa va spun ca sunt incantata de ea.

De cand am desfacut-o mi-a placut foarte mult parfumul ei (si parfum mi se pare corect spus in conditiile in care este mai mult decat un miros placut). Pana acum am avut experiente mai mult sau mai putin placute cu mirosul produselor anticelulitice. De obicei, acesta este intepator sau deranjant, asa ca tocmai de aceea am fost placut surprinsa.
Ce scrie pe produs?
Crema anticelulitica Revicel este un produs revolutionar care combina efectele pozitive ale extractului de ardei iute cu cel al algelor marine, rezultatul fiind arderea grasimilor, eliminarea celulitei si a vergeturilor si asigurarea echilibrului biologic al pielii.


Crema anticelulitica Revicel contribuie la:

  • diminuarea tesutului adipos subcutanat, redistribuirea armonioasa a adipocitelor, cresterea elasticitatii si fermitatii pielii;
  • regenerarea pielii imbatranite si eliminarea depozitelor de toxine prin drenajul sistemului limfatic;
  • hidratarea pielii in mod corespunzator prin asigurarea necesarului de nutrienti la nivel celular;
  • intarirea tesuturilor de consolidare si conjunctive, diminuarea aspectului de coaja de portocala si eliminarea celulitei persistente.
Dupa doar 4 saptamani pielea devine mai fina, microcirculatia revine la normal, iar efectele celulitei sunt vizibil inlaturate.
Instructiuni de utlizare
Inainte de aplicare se va curata bine pielea, iar pentru un efect mai vizibil se recomanda aplicarea masajului anticelulitic Revicel de doua ori pe zi, timp de cel putin 4 saptamani. Masajul se va aplica dimineata si seara, prin miscari circulare pana cand crema este absorbita.

Produsul se aplica pe picioare, coapse, solduri, abdomen, brate etc. In urma aplicarii se va simti cum zona masata se va incalzi, acesta fiind semnul ca extractul de ardei iute a penetrat tesutul si circulatia a fost activata. Dupa aplicare crema anticelulitica Revicel va lasa o senzatie placuta de revigorare si revitalizare.
Cum mi s-a parut mie?
In afara de miros, mi-a placut foarte mult si ambalajul ciclam. Mi se pare ca iese in evidenta si este ceva nou, deoarece cele mai multe produse anticelulitice se regasesc in ambalaje albe sau verzi.
Textura cremei este de asemenea placuta, usoara, dar devine cremoasa atunci cand este aplicata pe piele. Mi s-a parut ca intra putin mai greu in piele, dar asta inseamna ca lasa timp pentru putin mai mult masaj anticelulitic. Un alt plus al cremei este acela ca nu ramane lipicioasa pe piele.
Pielea ramane catifelata dupa aplicarea produsului, remarcandu-se astfel un mic efect de hidratare. In timpul masajului pielea se incalzeste destul de tare, extractul de ardei actionand in profunzime. Senzatia este placuta (si potrivita pentru aceasta perioada mai rece as putea spune) si nu are o durata indelungata.

Totusi, am remarcat ca senzatia mai apare si pe parcursul zilei in functie de activitatile intreprinse. De exemplu, atunci cand am avut de alergat prin oras si am facut mai multa miscare am simtit din nou caldura oferita de extractul de ardei iute.

Chiar cred ca voi remarca rezultate cu acest produs tocmai datorita ingredientelor sale, algele marine si ardeiul iute fiind cunoscute pentru efectul anticelulitic pe care il au. Acum ramane de vazut exact care vor fi acestea la sfarsitul celor 4 saptamani.

Cum i s-a parut produsul prietenei mele Rodica?
La primul contact vizual am fost incantata de ambalajul prietenos si culoarea foarte placuta. De asemenea, instructiunile de folosinta sunt foarte clare. Mirosul placut a fost prima surpriza, contrar altor creme folosite care pe specificul acesta anticelulitic au un miros mai putin placut. De la prima utilizare am observat ca produsul intra foarte repede in piele, nu ramane un aspect lucios, iar pielea ramane foarte fina. Ardeiul iute isi face bine treaba pentru ca cel putin jumatate de ora simti cum actioneaza, cum zona respectiva se incalzeste si lupta impotriva depunerilor de grasime. Ca si concluzie sunt foarte incantata de crema si am sa o folosesc regulat. Multumesc prietenei mele Mona pentru ca m-a cooptat pentru acest testing al unei creme foarte bune!

In concluzie, noi suntem incantate de crema anticelulitica si o vom folosi in continuare pentru a vedea ce rezultate ne va oferi.

Voua cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss




2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...