English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 3 august 2011

Tried&tested: Pudra matifianta de la Givenchy

Acum vreo 2 luni am avut o programare pentru un machiaj Givenchy de al carui rezultat am fost destul de multumita. Cel mai mult mi-a placut aspectul tenului si de atunci am ramas cu ideea ca trebuie sa imi cumpar o pudra de la Givenchy. Dupa cum stiti deja mie imi plac foarte mult produsele lor si am incercat cate ceva din majoritatea categoriilor, dar pana acum nu testasem nicio pudra.
Asa ca m-am indreptat catre un magazin Sephora si am intrebat un consultant Givenchy despre pudrele matifiante. Mi-a placut faptul ca era bine informata si ca a reusit sa ma ajute sa imi aleg un produs potrivit.

La standul Givenchy erau 2 game de pudre (una care continea doar nuante mate si una care continea si nuante sidefate sau bronzante) la care m-am uitat, dar domnisoara de la Givenchy mi-a recomandat noua gama. Am testat, am fost incantata, am cumparat.
Abia cand am ajuns acasa am constatat ca pe pudra mea matifianta scria fond de ten pudra. Si daca tot se recomanda ca un fond de ten am incercat produsul ca atare. Si va pot spune ca nu functioneaza asa. Este ca si cum ai aplica o pudra direct pe fata, nu actioneaza ca un fond de ten mineral si desigur nu acopera. Asa ca am revenit la utilizarea ca pudra matafianta, unde rezultatele sunt foarte bune!
Eu mi-am cumparat produsul in nuanta 4 Shaping Amber si am fost incantata de nuantele pe care le contine. Pudra este compartimentata in 4 sectiuni din care cele 2 de jos reprezinta culoarea de baza, iar cele de sus contin o nuanta mai deschisa si una mai inchisa pentru obtinerea luminilor si umbrelor.

Pentru prima aplicare toate nuantele se combina cu o miscare circulara si se uniformizeaza pe fata. Apoi nuanta deschisa se foloseste pentru iluminare, iar cea inchisa pentru conturarea fetei si sculptarea pometilor. Acest lucru mi se pare foarte practic pentru ca nu mai am nevoie de alte produse decat daca doresc un iluminator usor sidefat pe pometi.
Rezultatele care pot fi obtinute cu aceasta pudra variaza de la un aspect usor mat pana la efectul de "masca" daca se aplica straturi succesive si depind si de fondul de ten utilizat. Cand am folosit un fond de ten matifiant am obtinut un rezultat perfect mat care a rezistat inclusiv in zilele calduroase de vara (ceea ce m-a mirat si m-a incantat foarte mult). Iar in concediu, pentru ca nu doream sa iau cu mine o gramada de produse, am ales o crema tinted de la Sephora peste care am aplicat pudra. Rezultatul a fost unul natural, usor mat.
Astfel, aplicata peste un fond de ten matifiant pudra arata asa:
Iar de cand am cumparat-o am folosit-o in fiecare zi si sunt convinsa sa imi mai cumpar inca una dupa ce aceasta se va termina. Asa ca imi place foarte mult Prisme Foundation!

Produsul costa 179 lei si este disponibil in magazinele Sephora.

Voua cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

10 comentarii:

  1. Ramane sa ne spui cate de repede a trebuit sa iti cumperi alta... Nu am probleme sa dau bani multi pe ceva dar numai daca se amortizeaza in timp costul.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce buze perfecte ti-ai trasat mai mona :X iar produsul pare foarte bun...sau esti tu convingatoare mereu :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place cum arata fondul asta de ten si e chiar interesant sa poti combina nuantele cum vrei.
    Eu am un singur produs de la Givenchy, tot din colectia Prisme, un bronzer cu 4 nuante. De fapt cred ca are si rol de iluminator. Culorile sunt foarte frumoase si ma incanta faptul ca are pensula si oglinda, si-l pot transporta usor in geanta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare un produs foarte bun:d

    Sa il folosesti cu placere:*

    Te pup
    www.dedeeasclothes.blgospot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos , eu nu folosesc pudra , nu am folosit niciodata...dar imi plac pudrele , mirosul , mai ales ...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alexandra Rotaru: Sigur! Acum abia am inceput-o si am consumat foarte putin din ea.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Pixie: Hihi! Sa nu razi de mine :p In acelasi timp incercam si un ruj rosu :) Iar de pudra sunt foarte incantata! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Katyna: Sunt foarte bune produsele de la Givenchy. Pe mine m-au atras mereu pudrele din colectia Prisme, dar nu incercasem nimic pana acum. Si Prisme Foundation are oglinda si buretel pentru aplicare si este usor de luat in geanta.

    RăspundețiȘtergere
  9. @dedeea: Intr-adevar este! Mersi mult! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  10. @coco: Mie imi place sa folosesc pudra, iar pana acum o foloseam pe cea bronzanta. Dar de cand am incercat-o pe aceasta am folosit-o in fiecare zi. Are o textura foarte placuta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...