English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 8 august 2011

Machiaj de vara pentru concursul Diva Hair

Am fost foarte incantata cand am primit propunerea Diva Hair de a executa un machiaj in tendintele verii 2011 si desi nu am mai participat la un concurs de make-up pana acum am ales sa accept aceasta provocare.

Culorile acestei veri in materie de frumusete sunt la fel de puternice ca si cele din fashion, astfel am ales sa creez un look bazat pe nuante de mov, verde si albastru.

Machiajul fetei
Am inceput prin aplicarea bazei matifiante de la MAC Oil control lotion, iar apoi am folosit fondul de ten de la Shiseido Perfect Refining in nuanta WB40. Pentru corector si anticearcan am utilizat paleta Confessions of a Concealaholic de la Benefit. Tot din aceeasi paleta am aplicat Eye Bright si primerul pentru ochi Lemon Aid.

In continuare am utilizat pudra matifianta de la Givenchy Prisme si am iluminat pometii si am trasat umbre cu ajutorul pudrelor din trusa The bronzed&the beautiful de la Too Faced.

Machiajul ochilor
Am inceput prin aplicarea fardului mono de la Illamasqua in nuanta Synth (care este un roz pal sidefat potrivit oricui indiferent de cum te machiezi de obicei), iar apoi am folosit nuante de mov si albastru din paleta Hot Makeup si un verde inchis intens de la Rimmel.

Am aplicat nuanta de verde pe jumatate din pleoapa mobila, pe cealalta jumatate continuand cu mov intens. Cu ajutorul unei pensule subtiri am conturat pleoapa inferioara cu o nuanta mai inchisa de albastru, iar in coltul intern al ochiului am aplicat un verde deschis sidefat. Apoi am blenduit aceste nuante pentru a obtine o trecere subtila de la una la cealalta.
In continuare am aplicat un fard bleu sidefat pe pleoape catre sprancene pentru definitivarea modelului.

La final mi-am conturat ochii cu tus negru, am aplicat mascara si mi-am conturat sprancenele.

Machiajul buzelor
Deoarece machiajul ochilor este destul de puternic, am optat pentru gloss-ul Gelee d'Interdit de la Givenchy intr-o nuanta de roz pal transparent.

Iar acesta este rezultatul final:
Daca va place machiajul realizat ma puteti sustine in concursul organizat pe Facebook de Diva Hair. Sponsorii concursului sunt http://cosmeticbox.ro/, http://www.depozituldefrumusete.ro/, http://www.e-cosmetic.ro/, http://www.icosmetice.ro/ si http://onlineparfum.ro/.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de concursul Testeaza si tu Power Plate.

20 de comentarii:

  1. Super, voi chiar va pricepeti fetelor! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E superb, superb machiajul! Unde anume se voteaza, ca pe pagina de FB n-am gasit la o prima cautare si voiam sa te votez. Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Mona, unde ai gasit fdt Shiseido Perfect Refining? la ce pret? nuanta pe care o ai are subtonuri galbene sau rozii?

    Pt a-mi da seama daca mi se potriveste ca nuanta, ce nuante ai la alte fonduri de ten? de ex., la Colorstay, daca ai folosit, ce nuanta ai?

    Imi place cum arata pe ten acest fdt. Nu ai vrea sa-i faci un review?pls.:)

    F. fain machiajul si combinatia de culori.;) Best of luck!!;)

    RăspundețiȘtergere
  4. esti asa o draguta ca-ti sade bine cu orice machiaj :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @YellowJade: Mersi! :D Concursul va incepe astazi cand va fi publicat un album special pe pagina de Facebook Diva Hair. Mersi pentru sustinere! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dana: Fondul de ten este disponibil in Sephora la un pret aproximativ de 200-220 lei. Eu nu mi l-am cumparat inca, ci doar am cerut sa il testez acasa. Asa ca tipa de la Sephora a fost foarte draguta si mi-a oferit un recipient micut cu fond de ten, dar pe care il folosesc de mai mult de 10 zile si inca mai am.

    Nuanta are subtonuri galbene (mie nu mi se potrivesc cele cu subtonuri roz).

    De la Colorstay am avut 250 Fresh Beige, dar care este o nuanta mai inchisa, potrivita pentru pielea bronzata. Nuanta de la Shiseido este mai deschisa decat aceea si se potriveste perfect tenului meu acum (vara asta nu prea am stat la soare).

    Si mie imi place foarte mult fondul de ten si sunt incantata de aspectul mat (produsul se transforma intr-o usoara pudra dupa aplicare). Iar cat de curand ii voi face un review.

    Si mersi mult pentru sustinere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata! You are very pretty! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. superb! mie imi plac toate machiajele tale colorate! esti frumoasa! puup

    RăspundețiȘtergere
  9. @modniza: Iar tu esti foarte draguta ca de obicei! Mersi mult! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...