English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 15 august 2011

Dezamagirea Lineance

Va intrebam acum ceva vreme aici cum vi se par rezultatele promise de Lineance Profiler Lift. Iar acum perioada de intrebari a luat sfarsit deoarece rezultatele lipsesc cu desavarsire.

Nici nu ma asteptam la cei 3,9 cm in talie, dar speram macar la o schimbare in textura pielii. Asa ca Profiler Lift nu ofera nici scadere in centimetri, nici reducere a celulitei.

Si pentru ca am fost perseverenta cu produsele anticelulitice Lineance (inainte de Profiler Lift am mai incercat 3 produse) dezamagirea cauzata de lipsa rezultatelor m-a facut sa iau o decizie cu privire la ele. Never again!

Nu voi mai cumpara niciun produs anticelulitic Lineance indiferent de rezultatele promise, reclamele facute sau recomandarile din reviste. Eu m-am convins de calitatea lor si in afara de promisiunile nerespectate si ambalajele colorate, Lineance nu mai ofera nimic.

Voua cum vi s-au parut produsele anticelulitice Lineance?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de concursul Testeaza si tu Power Plate.

6 comentarii:

  1. hi,darling!nu folosesc niciun produs anticelulitic.totul e reclama. iti dai seama si tu ca te poti baza pe astfel de produse, dar ,sigur, vrem sa incercam.te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu am incercat inca nimic de la ei, de fapt, nu am folosit prea multe produse impotriva celulitei, din acelasi motiv, pentru ca mi se pare ca nu au nici un efect. Acu poate depinde si de organism, insa la mine doar dieta si sportul dau rezultate in ceea ce priveste diminuarea aspectului de porto al pieli...:( din pacate. Daca gasesti vreo crema minune, pls pls pls let me know ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @modniza: Hey! Eu in general folosesc produse anticelulitice, iar unele chiar au efecte (desigur, nu ceva spectaculos, dar o mica scadere in cm sau o reducere a celulitei). Si am fost foarte dezamagita de Lineance, dar voi continua sa incerc astfel de produse, doar ca nu vor mai fi de la Lineance. :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @stilistele: Unele produse anticelulitice pe care le-am incercat au avut si efecte. Dar intr-adevar fara o dieta corespunzatoare si sport nu reusesti sa scapi de celulita si de cm in plus. Acum am inceput sa utilizez din nou Crio gel de la Collistar cu care am avut rezultate bune, dar de aceasta data le voi monitoriza mai exact. Si un alt gel anticelulitic care mi-a placut a fost Elancyl. Crema minune ... inca o caut :)) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Exista foarte multe produse anticelulita pepiata si din cauza asta trebuie sa te documentezi foarte mult inainte de a achizitiona!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dintre toate folosite mie Lineance Profiler Lift mi s-a parut a fi cel mai eficient. Altele de la Lineance nu.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...