English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 16 august 2011

Tried&tested: Creioanele waterproof de la Sephora

De curand, gama de creioane jumbo de la Sephora a fost inlocuita cu o alta gama cu nuante diferite si de aceasta data waterproof. Cand am vazut noile culori am decis ca le vreau asa ca m-am indreptat catre un magazin Sephora.
Creioanele costa 42 de lei bucata, iar eu mi-am luat o nuanta de bleu neon si o nuanta de verde mai inchis. Si cu creioanele cumparate, m-am indreptat catre piscina pentru a le face testul waterproof.
Si pot sa va spun ca sunt incantata ca au trecut acest test. Intr-adevar nu am facut scufundari fiind machiata cu aceste creioane, dar am fost destul de bine stropita si culoarea a rezistat foarte bine, nu s-a intins si nici nu a curs.
In rest am purtat creioanele si cu primer pentru ochi si fara si va pot spune ca puteti renunta la acesta deoarece culoarea rezista perfect. Mi s-a intamplat doar sa se stranga putin in pliul pleoapei dupa cateva ore de purtare (deoarece am aplicat creionul pe intreaga pleoapa), dar cu un mic retus nu am mai avut nicio problema.
Astfel, noua gama de creioane jumbo de la Sephora mi se pare mai buna decat cea anterioara (din care am incercat 3 nuante - mov, verde si argintiu) datorita efectului waterproof. Si desi pretul poate fi putin cam mare pentru un creion de ochi, culoarea rezista foarte bine, iar produsul se va consuma destul de greu.

Cum vi se par noile creioane?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de concursul Testeaza si tu Power Plate.

8 comentarii:

  1. imi plac mult de tot culorile, eu am aceleasi culori de la Farmec, 5 lei bucata, arata superb la aplicare, dar e drept ca nu rezista 12 ore sau la apa ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. culorile sunt superbe , din pacate nu mi se potrivesc. am mov. puup

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o intrebare: sunt greu de indepartat ? Trebuie sa folosesti demachiant special pentru ochi si special pentru produse rezistente la apa/transfer? Verdele este superb!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt greu de indepartat. Trebuie sa utilizezi un demachiant bifazic, dar eu oricum prefer un astfel de demachiant pentru zona ochilor, chiar daca machiajul nu este waterproof. Mi se pare ca indeparteaza foarte bine toate urmele de machiaj si nu ma mai chinui cu indepartarea mascarei.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...