English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 24 august 2011

Revista Joy cu cadou este disponibila la chioscurile de ziare

Dupa cum va anuntam luna trecuta aici, in editia de Septembrie revista Joy ne face cadou cartea "Aproape casatoriti" de Jane Costello. Astfel, cu doar 11,9 lei le puteti avea pe amandoua (si revista si cartea).

Eu chiar eram curioasa sa citesc aceasta carte pentru ca am auzit ca multe persoane au fost incantate de ea. Asa ca daca si voi o doriti, o gasiti la chioscurile de ziare.
De asemenea, daca vreti sa cititi review-ul de pe spatele cartii dati click pe poza de mai jos.
Spor la cumparaturi si la citit!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

11 comentarii:

  1. m-ai facut curioasa !sper sa o gasesc la mine in oras la chiosc!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Allesandra: Sunt convinsa ca o sa o gasesti! Abia a aparut. Sper sa-ti placa! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. stii cumva denumirea in engleza? as vrea sa o iau sa mi-o pun pe telefon :) mersi

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca: Titlul in engleza este "The nearly-weds". :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mersi de pont! cumpar reviste cu cadouri utile.xooo

    RăspundețiȘtergere
  6. ce bravo esti!!!!!!!!!!!1 wooow! nu mai sunt verificari!!! pupsiki

    RăspundețiȘtergere
  7. @modniza: Si mie imi plac revistele cu cadouri. :) Bine, imi plac revistele in general, dar daca au si un cadou sunt si mai incantata! Si ma bucur ca merg setarile si am rezolvat cu verificarea cuvintelor! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Dupa ce am vazut-o la tine,am gasit-o in sfarsit aseara,la un chiosc...ultima (mereu am norocul asta).Mi-am cumparat-o pentru lectura usoara,potrivita de vacanta,insa pana luni (cand e plecarea) nu cred ca pot sa o ``salvez``.
    In concluzie,multumesc!Daca nu as vedea astfel de postari,nu as merge la chioscul de ziare.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Endre: Hey! Ma bucur ca ai gasit-o! Cred ca este foarte buna pentru vacanta. Eu mai am putin si o termin :) Distractie placuta in vacanta! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...