English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 10 august 2011

NOTD: Dotted Blue

Pentru ca am fost intrebata cum arata nuanta de albastru din trusa Hot Shots de la Orly am creat un model cu aceasta oja la baza.
Astfel am aplicat doua straturi de oja albastra Orly, care arata neon in lumina blitz-ului si albastru obisnuit in lumina naturala (fara blitz).
Pe varful unghiilor am aplicat un strat de oja crackle mov de la Flormar.
Iar apoi, cu ajutorul unui dotting tool am facut puncte pe suprafata unghiei ramasa libera. Oja folosita pentru crearea punctelor este cea ciclam din acelasi set Hot Shots.
La final am acoperit modelul cu lac transparent.
Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de concursul Testeaza si tu Power Plate.

8 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...