English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 2 august 2011

Reclama interzisa datorita promovarii frumusetii false

Reclama la fondul de ten Teint Miracle de la Lancome a fost interzisa in revistele din UK. Un membru al Parlamentului din Marea Britanie a declarat ca imaginea Juliei Roberts este mult prea prelucrata in Photoshop si ca acest lucru are o influenta negativa asupra perceptiei frumusetii.



O alta initiativa similara am vazut tot in UK citind revista Cosmopolitan. Acolo am vazut reclama la mascara de la Revlon in care scria clar sub poza Jessicai Biel ca imaginea a fost ajustata in post-productie si ca s-au folosit insertii de gene false. Intr-adevar, reclama nu reda imaginea adevarata a rezultatelor obtinute dupa folosirea produsului, dar cel putin potentiala clienta era informata despre acest aspect.

Asa ca eu sunt de acord cu aceasta initiativa deoarece am ajuns sa cautam perfectiunea datorita imaginilor prelucrate si este normal sa fim dezamagite de majoritatea produselor care nu ofera nici macar ceva similar cu imaginea din reclama.

Si in plus, reclamele de la L'Oreal sunt de mult timp total nerealiste si spun asta aducandu-mi aminte de cea la mascara Double Extension a carei imagine era Natalie Imbruglia. Desi asta se intampla acum multa vreme stiu ca m-am mirat de aspectul imaginii care era atat de prelucrata incat Natalie nu mai avea nicio linie pe fata si nicio expresie.

Voua cum vi se pare initiativa din UK?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

7 comentarii:

  1. Au facut bine ! Daca arface cu alte pruduse tot asa unde ajungem ? O reclama trebuie sa atrage atentia la un produs ,da cel putin sa fie adevarat sa nu minteasca.
    Bine toate reclamele de machiaj sint retusate dar acesta e in mod extraordinar.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca ar fii sa o luam asa, cred ca le-ar interzice pe toate! si eu mi-am luat plasa cu Volume Million de Cils de la L;'Oreal tot datorita reclamei false. Mi se pare un lucru foarte bun ce au facut englezii, ar trebui pus in practica mai des!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie julia roberts mi se pare superba si nephotoshopata :D iar poza respctiva putea iesii asa si cu mici trucuri de lumina...sincer cred ca au exagerat acei membrii ai parlamentului. Sunt totusi niste reclame menite sa vanda un produs :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte buna :Dar fi super sa se faca reclama pe adevarata capacitate a produsului-dar cum asta nu e posibil,cred ca o sa le interzica pe toate:))

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca daca s-ar face reclama doar cu imagini 100% reale, fara nici o ajustare,nu s-ar vinde nici un produs :))

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte bine...trebuie sa fie asa...un semiadevar :))) ca de' asta- i reclama !...sa faca parlamentarul ala reclama...nefoto-shopat..:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ar fi super daca ar renunta toti la minciuni de genu':)) insa e imposibil,chiar mi-ar placea sa apara o revista in care oamenii apar fix cum sunt si in realitate,chiar daca se mai strecoara un cos/cicatrice/punct negru,ca doar eu n-am vazut in viata mea un om/ten perfect.Foarte buna initiativa celor din UK

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...