English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 17 august 2011

NOTD: Leopard

Acesta este un model animal print foarte usor de facut. Am inceput prin aplicarea unei oje intr-o nuanta de portocaliu de la Avon. Si pentru ca aceasta culoare era putin cam transparenta, a fost necesar sa aplic 3 straturi de oja.
Apoi am trecut la crearea modelului. Si pentru ca nu eram convinsa cat de bine mi-ar iesi petele din pensula, am trisat putin si mi le-am cumparat. Astfel am utilizat stickere si am aplicat in jur de 5-6 pete pe fiecare unghie.
La final, am acoperit tot modelul cu lac transparent.
Iar data viitoare ma gandesc sa incerc sa fac petele doar din pensula. Dar pana atunci modelul facut cu stickere mi se pare de efect.

Voua cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de concursul Testeaza si tu Power Plate.

19 comentarii:

  1. dragut ! dar , sunt superbe asa...portocalii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand am vazut prima poza eram convinsa ca le-ai desenat tu :)) Abia astept sa vad ce iti iese data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, cred ca e mai bine cu stickere, arata foarte misto, sa stii :) mie nu imi plac de regula modelel pe unghii, insa aceste este minunat(am o slabiciune pt animal print:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @bambina: Daa, o sa incerc sa le fac si din pensula. Sper sa imi iasa cat de cat bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @stilistele: Ma bucur ca iti place! Si mie imi plac stickerele pentru ca sunt foarte usor de utilizat si rezultatul este de efect.

    RăspundețiȘtergere
  6. wowwwwww, e superrrrrrrr,eu am stickere cat sa deschid o taraba, dar din astea zau ca nu am vazut, tu de unde le-ai luat ? de ce sa te mai chinui sa picrezi, sa te concetrezi atata.. cand rezultatul a acelasi si iese si perfect !!

    RăspundețiȘtergere
  7. @asil: Mersi mult! Si mie imi plac foarte mult stickerele. Si am fost foarte incantata cand am gasit modelul. Le-am luat de la metrou si am gasit si cu marginea petelor cu maro. Asa ca mi-am luat ambele modele. Sunt de acord cu tine, modelele arata pefect si asta intr-un timp atat de scurt! Si sa stii ca mi-e dor de modelele tale!

    RăspundețiȘtergere
  8. si mie mi-era dor de ale tale de-aceea am si intrat sa ma mai uit ce minunatii ai m-ai facut.
    avem gusturi comune se pare, si mie imi plac modelele mai incarcate, stickerele, crackle-ul si culorile vii, vesele, de toate felurile, la iarna poate trec la cele inchise.
    metrou, metrou, dar de la ce statie ? :))
    sunt superbe, inca o data !
    eu am tot facut modele dar nu cu crackle si nu stiam daca vrei sa le vezi si pe acelea.

    RăspundețiȘtergere
  9. @asil: Scuze, la Unirii :). Intr-adevar avem gusturi comune, de aceea mi-au si placut atat de mult toate modelele tale! Eu nu am mai facut prea multe modele in ultima vreme, dar promit sa revin in forta! :D Si bine-nteles ca imi plac si modelele care nu sunt facute cu oje crackle, asa ca daca vrei sa mi le arati mi-ar face mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna!De unde se pot cumpara stickere?Orice magazin cu lacuri de unghii?

    RăspundețiȘtergere
  11. mersi mona,o sa ti le arat, acum sunt putin plecata, cred ca marti o sa reusesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. @uka: Buna! Gasesti in foarte multe locuri. Eu mi le iau de la metrou sau din idm. Dar gasesti intr-adevar la aproape orice magazin cu lacuri de unghii.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt din Iasi:D am sa intreb prin magazine:) Ms oricum

    RăspundețiȘtergere
  14. @uKa: Imi pare rau ca nu am putut sa te ajut mai mult! :( Sper sa gasesti cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...