English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 12 august 2011

Rezultate dupa a treia sedinta de IPL

Cu cea de-a treia sedinta de epilare IPL am incheiat setul de sedinte recomandate initial. Am asteptat cu nerabdare cele 2 saptamani pentru a vedea rezultatele finale si trebuie sa va spun ca nu am fost dezamagita.

Epilatorul IPL i-Light de la Remington si-a tinut promisiunea si fara sa va mai tin in suspans o sa va spun ce am constatat.

La nivelul axilei firele de par au disparut aproape in totalitate. Cele cateva ramase au crescut mult mai subtiri si sunt aproape invizibile. Ele se simt doar la atingere, ceea ce mi se pare un rezultat foarte bun.

De asemenea, la nivelul picioarelor, firele de par au disparut in proportie de peste 50%, performanta neegalata de nicio alta metoda de epilare (epilator clasic sau ceara). Firele ramase sunt mai subtiri si se desprind mult mai usor ca pana acum (se remarca foarte clar actiunea asupra radacinii firului de par).

Asa ca eu sunt foarte incantata de aceste rezultate. Nu vi se par foarte bune?

Acum sunt curioasa sa vad cat va dura efectul epilarii IPL. Dar pana atunci puteti citi mai multe informatii despre i-Light aici sau aici.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de concursul Testeaza si tu Power Plate.

11 comentarii:

  1. Si eu sunt curioasa sa vad cat o sa tina epilarea IPL. Imi doresc mult de tot epilatorul asta, mi se pare un vis devenit realitate ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alina: Intr-adevar este un aparat foarte bun. Asa ca vom vedea cat dureaza efectul IPL si voi reveni cu detalii.

    RăspundețiȘtergere
  3. @world of leea: Nu, epilatorul nu se poate folosi pe fata. El este destinat exclusiv utilizarii pe corp.

    RăspundețiȘtergere
  4. @modniza: Si eu sunt incantata de el! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Mona. POti sa-mi spui, te rog, cat a durat efectul epilarii IPL?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Efectul a durat cam 2-3 luni la nivelul primelor rezultate. Apoi firele au inceput iar sa apara incet-incet. Dar acest lucru este normal deoarece aparatul nu lucreaza la intensitatile mari din saloane, ci este pentru utilizarea la domiciliu. Asa ca daca mai faci cate o sedinta la 2 luni (adica 6 pe an) rezultatele se vor mentine pentru cat timp vrei tu.

      Ștergere
  6. Buna! Sunt pe cale sa achizitionez acest aparat si am o nelamurire...dupa ce termini cele 3 sedinte initiale iti mai raman fire de par pe care trebuie sa le epilezi cu alta metoda sau pielea ramane fara par deloc si mai reapare dupa cateva luni (in cazul tau 2 luni)? Multumesc mult!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Firele dispar in proportie de 60-80% in functie de tipul firului de par si de intensitatea folosita. Deci va trebui sa utilizezi si o alta metoda, doar ca mai rar si iti va fi mult mai usor. Iar intre sedinte (cele 3) este recomandata utilizarea lamei de ras pentru rezultate optime. Smulgerea firelor de par nu ajuta procesul IPL.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...