English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 30 august 2011

Giveaway&Review Cleansing&Polishing Tool de la Sigma

Cleansing&Polishing Tool de la Sigma este un aparat profesional de curatare a tenului ce face parte din colectia "Think Pink". Acesta este livrat intr-o cutie roz si consta in aparatul propriu-zis si 3 capete rotative prin intermediul carora se face curatarea.

Aparatul este ideal pentru pregatirea tenului inainte de aplicarea machiajului dimineata si pentru curatarea lui prin demachiere seara. Si tot acest proces dureaza sub un minut! Astfel Sigma ne ajuta se ne imbunatatim rutina de frumusete prin intermediul Cleansing&Polishing Tool.

Cele 3 capete rotative se deosebesc prin gradul de exfoliere pe care il ofera.
Primul capat, de culoare roz, ofera cel mai scazut grad de exfoliere si este potrivit chiar pentru utilizarea zilnica. Acesta are cei mai fini peri si ajuta pielea sa devina stralucitoare prin efectul de "polish". Peria poate fi utilizata chiar si pe tenul sensibil.
Cea de-a doua perie este cea medie, care ajuta la exfolierea tenului. Perii sai sunt putin mai duri decat cei ai periei pentru "polish" si de asemenea, peria poate fi utilizata pentru exfolierea zilnica delicata a tenului.
Ultimul capat are perii cei mai duri si este potrivit pentru exfolierea ocazionala. Acesta nu trebuie utilizat mai des de o data pe saptamana. Perii sai sunt mai aspri decat ai celorlalte perii si ajuta la exfolierea profunda. Aceasta perie actioneaza si asupra punctelor negre, diminuandu-le si lasa un ten curat si fin.

Aparatul are 2 viteze de rotatie, functioneaza cu 2 baterii de tip AA si este rezistent la apa. Curatarea tenului se face cu ajutorul unui demachiant spumant ce se aplica pe tenul umed. Iar apoi se utilizeaza Cleansing&Polishing Tool.

Ca efect imediat, se va observa o hidratare mai buna, crema de fata patrunzand in profunzime obtinandu-se o baza perfecta pentru machiaj. Dupa mai multe utilizari, pielea va fi mai luminoasa, iar imperfectiunile vor fi reduse. Si utilizand acest aparat impreuna cu un demachiant spumant veti putea renunta la gelul exfoliant pentru ca pur si simplu nu veti mai avea nevoie de el.

Va doriti Cleansing&Polishing Tool de la Sigma? Atunci va invit sa participati la giveaway-ul organizat pe pagina de Facebook From Mona with Gloss.


Ce trebuie sa faceti?
1. Sa dati Share giveaway-ului pe Wall-ul vostru;
2. Sa lasati un comentariu la poza concursului cu raspunsul la intrebarea "Tu cum iti exfoliezi tenul de obicei (acasa/la salon, cu produse din comert sau preparate acasa etc.) si cat de des faci acest lucru?"

Giveaway-ul incepe in momentul postarii lui pe Facebook si se incheie pe data de 12 septembrie ora 22:00.

Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul Random.org si va fi anuntata in urmatoarele 48 de ore de la incheierea giveaway-ului.

Va urez succes!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


7 comentarii:

  1. 1. http://www.facebook.com/alina.fox/posts/106816639423946
    2. Sincer nu am curajul sa ma duc la un salon pt tratamente faciale sau alte chestii de genul. La cate fete am auzit ca au plecat de acolo mai rau decat cum au venit, mai bine nu. Imi exfoliez tenul acasa cu o crema din comert. Fac lucrul acesta o data sau de 2 ori pe saptamana, depinde de cum imi simt tenul si de cat de mult am fost machiata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-ai incurcat putin, cel alb e cel mai dur si cel roz e cel mai putin dur. :)
    Ador si eu aparatul asta. :X

    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ciubotaru Alina: Inscrierile se fac pe pagina de Facebook From Mona with Gloss in albumul foto Giveaway Cleansing&Polishing Tool from Sigma. Te rog sa postezi comentariul acolo pentru a avea o inscriere valida. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anda Zelenca: Mersi mult pentru precizare! Am facut modificarea. :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!
    Particip si eu!
    Am dat share aici http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=251974118166315&id=100001508383408
    Nu am fost niciodata la un salon de cosmetica si imi exfoliez pielea acasa o data pe saptamana, fie cu produse speciale, fie cu ce imi prepar chiar eu. Imi place mai ales combinatia de ulei de masline si zahar pentru tenul meu, apoi aplic ca lotiune tonica un ceai verde concentrat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum am vazut ca pe pagina de facebook e concursul. asa imi trebuie daca particip atunci cand vin obosita de la serviciu. Scuze! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Adelina Tomescu: Nicio problema! Te astept sa participi la giveaway pe pagina de Facebook From Mona with Gloss in albumul Giveaway Cleansing&Polishing Tool. Succes! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...