English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 25 iulie 2012

Noul meu costum de baie

De curand a fost lansat noul site de prezentare Jolidon, de unde puteti accesa si cel mai mare magazin Jolidon. Eu am fost foarte incantata de sectiunea de costume de baie, care este foarte generoasa si astfel am optat pentru un model clasic cu cupa cu gel si slipi cu fundite.

Imprimeul de tip "tigru" mi s-a parut foarte dragut si am fost foarte incantata de rapiditatea livrarii (prin Cargus). Costumul a ajuns la mine a doua zi dupa plasarea comenzii!
Si bineinteles ca l-am luat cu mine weekendul trecut la mare!

Voi ce model de costum de baie purtati in aceasta vara?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

5 comentarii:

  1. Ma mir ca ai avut curaj sa-l cumperi fara sa-l probezi. Eu n-as putea sa fac asa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma gandeam ca s-ar putea sa nu nimeresc masura, dar imi vine foarte bine :) Sunt super incantata de el!

      Ștergere
  2. Eu ma bazez pe unul cu buline pe care il am de la Victoria Secret si inca unul mai colorat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Animal print inca e la putere in ceea ce priveste costumele de baie. Felicitari pentru alegere.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...