English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 7 iulie 2012

Mi-am cumparat vopseaua, acum sa vedem ce rezultat voi avea!

Acum ceva vreme m-am hotarat ca vreau sa incerc vopseaua de par de la Kallos. De ce m-am hotarat asupra ei? Pentru ca in cadrul expozitiei Cosmo Beauty mi-a atras atentia un catalog de nuante de la standul Kallos unde am vazut din departare o nuanta superba de magenta/ciclam. Din pacate atunci nu am avut timp sa merg la stand sa cer mai multe detalii, dar am ramas cu imaginea acelei nuante intiparita in minte.

Asa ca acum 2 zile am fost in magazinul Unirea, la standul Kallos de la etajul 3 unde am discutat cu o doamna foarte draguta despre vopsea si despre nuante de par.
Un tub mare de vopsea (100 ml) si oxidantul aferent costa 18 lei, iar pe toate produsele de mai sus (din prima poza) am dat 36 de lei (1 tub mare de vopsea si 2 mici si 3 sticlute de oxidant).
M-a incantat foarte mult faptul ca vopseaua contine Keratina si ulei de Argan si sper astfel sa nu fie prea agresiva cu parul. Doamna de la stand mi-a spus ca sunt produse profesionale, care nu degradeaza parul, dar va voi confirma acest lucru dupa utilizare.

Si pentru ca mi-am dorit ca nuanta sa iasa cat mai intensa am optat pentru oxidantul de 12%. In mod normal s-ar fi folosit cel de 9, dar sper ca astfel sa am un rezultat exact asa cum il doresc.

Si am uitat sa va spun care este nuanta ...
... 0.65 Pink!

Asa ca sper ca astazi sa reusesc sa ma vopsesc si sa-mi iasa o culoare frumoasa!

Daca nu, sper sa va mai placa de mine si cu o culoare turbata in cap!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de concursul aniversar Remington si de concursul aniversar Lush.

14 comentarii:

  1. Ladunca Ionelia7 iulie 2012 la 15:55

    Abia astept sa vad rezultatul...si pe mine ma tenteaza culoarea...daca iti iese tie ma fac si eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt curioasa! O sa revin cu poze :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De acum nu o sa te mai cheme Mona...o sa ti se spuna pinky <3 :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Ar trebui sa imi iasa un ciclam inchis, nu chiar roz :p

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes scumpa! Asteptam rezultatul:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut, eram curioasa la ce perioada iti vopsesti parul, mai ales cand al aveai blond atat pe lungime cat si la radacini. Mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general il vopsesc la o luna- o luna si jumatate. Cand eram blonda imi faceam doar radacinile cam la acest interval. Acum il vopsesc si pe lungime. Iar in ultima vreme l-am vopsit la o luna cu vopsea si dupa 2 saptamani am mai aplicat un nuantator, deci ai putea spune la 2-3 saptamani.

      Ștergere
  7. si eu m-am facut cu un portocaliu superb de la ei ...genial as putea spune....si a iesit un R!@!t :( am fost atat de dezamagita...sper sa nu fie cazul si la tine

    RăspundețiȘtergere
  8. chiar sunt curioasa de rezultat :) succes!

    RăspundețiȘtergere
  9. M-am vopsit si eu cu o vopsea Kallos acum cateva luni..a iesit draguta culoarea,dar dupa 2-3 spalari a disparut si a ramas culoarea mea initiala,un blond mai inchis.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper sA NU MOOOOOR DE CURIOZITATE DE TOT PINA NE ARATI REZULTATUL:))))ABIA ASTEPT

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...