English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 17 iulie 2012

O noua pasiune - bijuteriile cu sticla de Murano

Murano ... Imi aduc aminte de concediul superb pe care l-am petrecut vizitand Venetia si insulele din jurul sau, printre care si Murano. Dupa cum stiti deja Murano este cunoscuta pentru sticla colorata foarte frumoasa si de efect. Dar sa vedeti cu ochii vostri cum sticla incinsa este prelucrata de mesterii sticlari pana cand capata o anumita forma este fascinant.

Asa am asistat eu intr-unul din atelierele de sticlarie la crearea unui calut dintr-o bucata incinsa de sticla. Si in mai putin de 10-15 minute dintr-o sfera incandescenta ajungi sa deslusesti o coama, o coada si intr-un final un cal intreg cu niste detalii incredibile. Nu ai cum sa nu ramai fascinat!

Astfel, pentru mine Murano inseamna mai mult decat o sticla frumos colorata si m-am bucurat sa descopar magazinul on-line Murano-shop.ro.

De acolo mi-am ales o pereche de cercei in forma de inimioara (32 de lei) si un inel over-sized (28 de lei). Bineinteles in nuante de mov!
Inelul este mare (eu prefer accesoriile over-sized), avand 3x2 cm, iar sticla are nuante de mov, lila si alb. De asemenea, imi place finish-ul asimetric al bijuteriei, care ii da un farmec aparte.
Inelul este reglabil si astfel nu trebuie sa va faceti probleme ca nu o sa vi se potriveasca bine (recunosc ca eu mereu am emotii ca imi va fi prea mare sau prea mic un produs ales de la un magazin on-line, dar ma bucur ca in acest caz nu am avut absolut nicio problema).
In rest, sa stiti ca am purtat aceasta bijuterie aproape zilnic si pot spune ca am facut o pasiune pentru ea.
Cerceii sunt foarte finuti si sunt din argint, iar inimioarele sunt adorabile! Ei au 3 cm cu tot cu agatatoare (inimioarele au 1,5 cm) si pot fi asortati foarte usor la multe tinute.
Imi place ca in interiorul inimioarelor se disting mai multe irizatii, iar in soare cerceii stralucesc superb!
De asemenea, ei se potrivesc cu nuanta parului meu si desi nu sunt un set alaturi de inel, se asorteaza foarte bine.

Iar in continuare va las cu mai multe poze cu bijuteriile:
Mai multe detalii despre cercei gasiti aici, iar despre inel aici. In plus, in aceasta vara pentru orice inscriere la newsletter primiti un cupon de reducere de 7% valabil la prima comanda. De asemenea, pana in 30 septembrie clientii beneficiaza de transport gratuit cu Posta Romana in orice localitate din tara pentru comenzi peste 100 lei, iar pentru comenzile sub 100 lei transportul costa doar 7 lei.

Asa ca daca va doriti si voi o parte din Murano o puteti gasi pe Murano-shop.ro, iar eu deja ma gandesc ca ar fi frumos sa imi mai planific un concediu acolo.

Cum vi se par bijuteriile cu sticla de Murano?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

7 comentarii:

  1. Frumoasa mai esti! Iar bijuteriile sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  2. veronica picioroaga17 iulie 2012 la 13:03

    imi plac si mie aceste bijuterii..si-mi place movul! sa le porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. super dragute ,la fel ca stapana lor :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Inelul e superb! Am fost pe Murano si-am vazut modele impresionante de sticla colorata, desi iubitul meu voia sa-mi ia un set format din cercei si medalion eu am insistat pe un ceas. Erau cam scumpicele. Repet, imi place inelul! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase bijuteriile! :) si tu, bineinteles :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...