English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 27 iulie 2012

O noua colectie de la Lush - Emotional Brilliance

Marti, 24 Iulie, a avut loc lansarea noii colectii Lush Emotional Brilliance. Am avut placerea sa descopar o explozie de culori si sa vad si noul magazin deschis in Centrul Vechi. Acesta se afla pe strada Franceza nr. 46 si ne ofera aceleasi senzatii multisenzoriale ca orice magazin Lush - arome ispititoare, culori fondante, texturi delicate si toate cu grija pentru natura si pentru pielea noastra.

Am fost intampinati cu sampanie si dulciuri, dar si cu noua colectie Lush. Mi-a placut foarte mult sa vad nuante puternice (exact pe gustul meu) si sa imi fie greu sa ma hotarasc care ma atrage mai mult. Si ca sa descoperim colectia mai bine am fost invitati sa luam parte si la un mic joc.
Participantii isi alegeau 3 culori din toate cele disponibile fara sa se gandesca prea mult la ele si astfel descopereau ceva despre ei. Fiecare culoare corespundea unui nou produs din gama Emotional Brilliance si dezvaluia cate ceva despre persoana care o alegea.

Prima culoare reprezenta puterea sau slabiciunea ta, a doua iti spunea ce iti dicteaza subcontiinta ta, iar ultima   iti dezvaluia aspiratia sau talentul tau. Sunteti curioase ce am ales eu?
Mov, ciclam si rosu, respectiv - drive, passionate si decisive. Perfect adevarat! Sunt motivata in tot ceea ce fac, pun multa pasiune si sunt determinata sa imi ating obiectivele! Si in plus mi-au placut foarte mult aceste nuante. Toate cele 3 produse alese erau rujuri si pot sa va spun ca erau foarte placute pe buze. Eu am incercat o combinatie intre mov si ciclam.

Si daca doriti puteti incerca si voi acest joc aici.

Colectia Emotional Brilliance contine rujuri de buze, farduri, tusuri (in niste nuante superbe), mascara si fonduri de ten, toate naturale. Preturile produselor sunt de 65 si 75 de lei.

In rest am descoperit in magazin toate celelalte produse Lush si nu m-am putut abtine sa nu testez iar cateva dintre ele.
Iar in continuare va las cu cateva poze de la eveniment:
Asa ca faceti o vizita in noul magazin din Centrul Vechi sau macar o vizita virtuala pe site-ul Lush pentru a descoperi noua colectie. Sigur o sa va placa!


Iar eu sunt curioasa ce culori alegeti la Jocul Lush. Sa-mi spuneti daca vi s-au potrivit rezultatele!


Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

2 comentarii:

  1. Am facut jocul si mi s-au potrivit perfect optiunile afisate la sfarist ( puternic, intelept si dinamic).
    Multumim pentru fotografii. Cat de frumoase sunt tusurile si nebunatice :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...