English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 3 iulie 2012

Impresii din a doua saptamana de testare by Cristina

Dupa ce a testat timp de doua saptamani produsele Ivatherm, prietena mea Cristina revine cu impresiile sale.

Fondul de ten fluid Joviale – nuanta 02

Folosesc fondul de ten Joviale de doua saptamani si trebuie sa spun ca sunt multumita de el. In ciuda caniculei, rezista destul de bine pe fata cateva ore, fixat cu o pudra (minerala sau libera folosesc eu). Fata mea s-a impacat de minune cu el, nu am avut nici o surpriza neplacuta de cand am inceput utilizarea (ma refer la cosuri sau iritatii). In continuare imi displace mirosul, dar e bine ca nu persista si nu il simt pe fata dupa aplicare. Chiar daca se presupune ca e fluid (conform descrierii sale), este mai degraba cremos si dens, ceea ce il face sa ofere o acoperire medie, iar eu una sunt incantata de rezultat, nu imi place efectul de masca pe care il lasa fondurile de ten cu acoperire mare.

Crema antirid si anti-cearcan
Dupa cele doua saptamani de aplicare zilnica a cremei de ochi antirid si anticearcan nu pot spune ca am observat vreun efect din cele mentionare in descriere. Ridurile fine de sub ochi sunt cam in acelasi stadiu ca la inceputul utilizarii. Asupra cearcanelor, de asemenea, nu pare a avea deocamdata vreun efect. Cred totusi ca este nevoie de o perioada mai indelungata de folosire a acestui tip de crema pentru a obtine rezultate vizibile, astfel incat voi continua sa o aplic cu rabdare si sa sper ca efectele pozitive nu vor intarzia sa apara. Good things come for girls who wait, they say.

Apa termala Herculane
Isi face treaba de minune, sunt incantata de ea. O utilizez in fiecare seara dupa ritualul de demachiere si imi place foarte mult sa o simt pe piele, are un efect tonic. De asemenea, o folosesc si dupa expunerea la soare pentru calmarea si revitalizarea pielii atat de solicitate in aceste ocazii. E un produs util, e bun de avut in casa/poseta/geanta de plaja, in special in sezonul estival.

Acestea au fost impresiile Cristinei despre produse.

Voua cum vi se par produsele Ivatherm?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de cele 2 concursuri active!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...