English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 30 iulie 2012

Sambata am topait pe Kiseleff

Sambata seara am fost la Via Sport la cursul de Kangoo Jumps sustinut de Diana Stirbu. Acesta a fost foarte distractiv si recunosc ca mi-au lipsit putin aceste ore deoarece in ultima perioada nu am mai reusit sa ajung la ele.

Cursul incepe la ora 20 (dar incercati sa ajungeti cel tarziu la 19:30 pentru a primi o pereche de ghete) si este oferit de Diana si Supradyn. Aveti nevoie de buletin, apa, sosete inalte (si un echipament comod) si multa buna dispozitie.
Muzica a fost foarte antrenanta si am facut foarte multa miscare. Asa ca nu ratati urmatorul curs de Kangoo Jumps care va fi sambata viitoare (orele se vor tine pana in ultima sambata din August).
Iar in continuare va las cu mai multe poze de la eveniment:
Dupa curs m-am intalnit cu Andreea, cu care am stat o gramada de vorba si pe care am rugat-o sa imi mai faca niste poze. Si abia noaptea tarziu am reusit sa ajung si acasa.
Voi ati ajuns pana acum la Via Sport?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

6 comentarii:

  1. :* Poate ajung si eu pana se termina ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai mai ai cateva ocazii! :p Oricum merita sa mergi, e super fun si util. O sa arzi o gramada de calorii :)

      Ștergere
  2. Ce frumos, mi-ar placea si mie:) mai ales ca miscarea e buna pt sanatate, nu erai obosita la final?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba daaa. Nu se vede din poze? :p Dar ma simt si plina de energie dupa o ora de Kangoo.

      Ștergere
  3. De cand tot zic ca ajung si eu, dar in weekend nu prea stau in Bucuresti :(

    RăspundețiȘtergere
  4. super,sper sa ajung si eu,chiar imi doresc sa incerc

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...