English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 6 iulie 2012

Un pastel perfect pentru vara: Mint

Cand vremea de afara este atat de calduroasa imi place sa port si sa ma gandesc la lucruri racoritoare. Cum ar fi aceasta nuanta de verde-mint pe unghii!

Nuanta se numeste Sea Breeze si face parte din noua colectie Avon Nailwear Pro+.
Va recomand aplicarea ei in 3 straturi deoarece consistenta ojei este usor transparenta si sa asteptati sa se usuce bine inainte de aplicarea unui nou strat.
Timpul de uscare este destul de scurt, asa ca nu o sa va ia prea mult timp sa definitivati manichiura. Oja are o stralucire frumoasa purtata individual, dar pentru un plus de luciu si rezistenta aplicati un top coat. Eu am utilizat lacul de uscare rapida de la OPI, iar ca baza am folosit tratamentul cu Keratina de la Fontana Contarini.
Voi ce pasteluri purtati in aceasta vara?
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de cele 2 concursuri active!

2 comentarii:

  1. imi place nuanta, dar din ce vad eu, oja nu prea acopera - stratul nu e prea uniform.
    poate ma insel..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In pozele de mai sus eu am aplicat oja in 2 straturi. De aceea am si recomandat aplicarea ei in 3 straturi si asteptarea intre aplicari pentru a te asigura ca stratul s-a uscat complet. In rest culoarea este foarte draguta!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...