English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 8 iulie 2012

Impresii la final de campanie

Si iata ca am mai ajuns la finalul unei campanii Trender! Si eu si Cristina ne-am bucurat de aceasta experienta si am testat cu spor produsele Ivatherm primite.

In mod clar vedeta campaniei a fost spray-ul cu apa termala! Amandoua am fost foarte incantate de el si l-am luat cu noi peste tot in geanta. A fost util la mare, acasa dupa demachiere sau pentru o racorire bine meritata in aceste zile calduroase!

Il vom mai cumpara pe viitor? In mod clar! Si intr-un ambalaj mai mare! Pentru ca va spun sincer ca eu aproape l-am terminat pe al meu.

De asemenea, amandoua am testat crema antirid pentru conturul ochilor. Deocamdata si in cazul meu (Cristina v-a povestit aici cum i s-a parut ei) ridurile fine se vad sub ochi si cred ca este nevoie de mai mult de trei saptamani pentru a vedea rezultatele.

Eu am aplicat-o in fiecare dimineata si seara si m-am inteles foarte bine cu ea. Voi continua tratamentul si sper sa remarc in curand diminuarea liniilor fine. Va voi tine la curent!

Crema de fata mi-a placut de asemenea. Textura lejera o face foarte potrivita pentru vara, dar inca nu am putut constata diminuarea liniilor fine. Sunt convinsa ca si in acest caz este nevoie de o perioada mai mare de utilizare pentru remarcarea rezultatelor.

Iar in final o sa va spun ca si Cristinei i-a placut fondul de ten. Ar fi preferat o rezistenta putin mai mare, dar in conditiile unor zile atat de calduroase si a tenului mixt fondul de ten s-a descurcat chiar bine. Iar ea il foloseste in continuare.

In concluzie noua ne-au placut produsele Ivatherm si daca ne intrebati daca o sa le mai cumparam o sa va spunem ca da! Mai ales spray-ul cu apa termala!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...