English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 30 martie 2012

Personal Project: Total Body Makeover

De multa vreme tot imi fac curaj sa scriu aceasta postare, deoarece va trebui sa recunosc niste aspecte de care nu am fost niciodata multumita. Dar pana la finalul ei veti afla cum am reusit sa slabesc 16 kg.

Nu am fost niciodata o persoana slaba (gata, am recunoscut)! Desi mi-am dorit! Si mereu am incercat diverse metode prin care sa scap de kilogramele in plus (fie ele stupide sau nu). Daca ati auzit de o modalitate de slabit este foarte probabil ca eu sa o fi incercat. Diete minune, pastile pentru slabit (Herbalife, Aloe Vera, pana si cele pentru care a fost sanctionat Mutu - fie vorba intre noi acelea chiar au avut rezultate; pe o perioada mica, dar tot am vazut ceva), suplimente, ceaiuri pentru slabit, diverse aparate (cu electrostimulare, mini-sauna etc), orice promitea o slabire rapida, fara efort si de preferat fara dieta sau restrictii alimentare. Am incercat pana si Cola pentru slabit(!!). Si cum este si normal, nimic nu a avut rezultate. Sau rezultate pe termen lung. Cu unele proceduri am reusit sa slabesc putin, dar cum reveneam la stilul de viata obisnuit kilogramele se intorceau, uneori si mai multe decat cele slabite (efectul yoyo).

La sfarsitul lunii Octombrie a anului trecut mi-am spus ca trebuie sa iau masuri. Trebuie sa recunosc ca si motivatia mea a fost foarte puternica. Tocmai vorbisem pentru proiectul Fontana Contarini de a deveni imaginea lor, asa ca vointa mea a fost de fier.

Primele 2 kilograme le-am dat usor jos, prin forte proprii. Apoi mi-am dat seama ca am nevoie de un program complet, bine structurat, orientat pe mai multe cai de a slabi si de care sa ma tin.

Si apoi am gasit voucherul de la Slimart pentru sedinte de Velasmooth. Eu v-am mai povestit despre Velasmooth aici si aici. Rezultatele au fost bune, asa ca m-am gandit ca ar fi o optiune foarte buna de inclus in programul meu. Si pe langa sedintele de Velasmooth, voucherul cuprindea si dieta personalizata, ceea ce m-a ajutat cel mai mult in demersul meu.

Si combinand cele 2 aspecte mentionate mai sus cu sedinte regulate de Kangoo Jumps si cu alte proceduri (efectuate la salon sau nu) am reusit sa slabesc! Dar sa va dau mai multe detalii ...

Dieta
Dieta a fost creata pentru mine de catre doamna doctor Irina Arsene de la clinica Slimart, o doamna deosebita pe care o recomand din tot sufletul! Dansa mi-a inteles problemele, m-a incurajat si m-a motivat. Mi-a oferit un plan personalizat de slabit, in care a inclus pe cat posibil alimente pe care sa le mananc cu placere.

Nu o sa va spun ca a fost simplu, dar nici imposibil! Totul tine la baza de vointa si de pastrarea motivatiei pana la sfarsit.

Cele mai multe kilograme le-am dat jos in primele 2 luni, dintre care in prima luna am slabit 8 kg. Intr-adevar, mai multe decat este normal sau recomandat, dar rezultatele s-au vazut imediat.

Dieta este bazata pe un program de 7 zile (care cuprinde 3 mese si doua gustari zilnic), din care eu imi pot alege ziua pe care doresc sa o tin si pot tine o zi de mai multe ori. Astfel, dieta poate fi tinuta pe o perioada mai indelungata (aproximativ 3 luni in cazul meu). Ea este insotita de niste principii alimentare si are cantitati prestabilite, dar nu si ore fixe (desi este bine sa ne obisnuim organismul cu un astfel de program).

Monitorizarea evolutiei s-a facut la 2-3 saptamani, iar rezultatele m-au motivat sa merg mai departe.

Velasmooth
Procedurile de Velasmooth le-am facut tot la Slimart (la clinica din Floreasca). Voucherul initial cuprindea o serie de 10 sedinte de Velasmooth pentru abdomen, 10 sedinte de electrostimulare si dieta personalizata, iar el costa 190 de euro (intr-adevar, ceva mai scump, dar eu consider ca a meritat).

Dupa primele 5 sedinte am scapat de 1cm la abdomenul superior, 2 cm in talie si 4 cm la abdomentul inferior. Dupa cele 10 sedinte am pierdut 2, 4 si respectiv 6 cm, utilizand aceleasi masuratori.

Dupa primul abonament mi-am mai cumparat inca un voucher Slimart (210 euro) care includea 3 zone de Velasmooth (abdomen, picioare, fese) si continuarea dietei personalizate.

Rezultatele nu au intarziat sa apara, culminand cu 12 cm slabiti in jurul abdomenului inferior (luand in calcul masuratorile initiale, cele de la inceputul programului).

Rezultatele la nivelul picioarelor si feselor nu au fost la fel de spectaculoase, dar tot am slabit 1-2 cm pe fiecare zona (masuratorile au fost facute in mai multe parti pe aceeasi zona). Asa ca impreuna cu dieta, Velasmooth m-a ajutat foarte mult!

Alte proceduri
In aceesi perioada in care am mers la Slimart mi-am facut abonament si la alt salon, astfel incat multa vreme am mers in paralel la 2 saloane. Mai intai am fost la salon Opium, care este localizat in Piata Romana, un salon cu conditii medii, acceptabil, dar la care nu o sa ma mai intorc. Acolo am facut impachetari la tunel, radiofrecventa si electostimulare.

Apoi am fost la White Beauty, unde am fost total neinspirata sa imi iau un voucher cu 32 de proceduri. Mare greseala! Salonul m-a dezamagit cumplit, iar schimbarea fata de data trecuta cand am fost acolo a fost majora! Dar va voi povesti intr-un articol separat despre aceasta experienta.

Asa ca pentru o perioada am avut un program infernal. Dimineata de luni pana sambata mergeam la proceduri la un salon, dupa-amiaza mergeam la alt salon (marti era ziua mea libera), iar seara mergeam la Kangoo (de 4 ori pe saptamana). A fost foarte greu sa fac asta, timpul meu liber a disparut complet si nici nu  prea m-a mai vazut nimeni in acea perioada!

Kangoo Jumps
Tot de la inceputul lunii Noiembrie am reluat sedintele de Kangoo cu Diana Stirbu. De atunci mi-am cumparat 4 abonamente consecutive, iar acum sunt la al 5-lea! Si eu m-am mirat de cat de consecventa am fost, dar am fost foarte incantata de mine ca am reusit!

Sedintele cu Diana sunt distractive, dar va spun sincer ca nu sunt usoare. Insa au efect, ceea ce conteaza pana la urma. Odata ce te obisnuiesti cu ritmul ti se va parea mai usor si in plus te vei bucura si de rezultate.

La Diana am mers de 3-4 ori pe saptamana, iar aceasta a fost singura forma de sport pe care am facut-o in aceasta perioada. Sedintele dureaza o ora si astfel am facut cate 3 sau 4 ore de sport pe saptamana. Ceea ce cred ca nu este chiar atat de mult, deci se poate!

Singura perioada cand am facut altceva a fost in vacanta de iarna cand orele nu s-au tinut. Atunci am fost 2 saptamani la World Class Upground, unde mi-a placut si intentionez sa reiau abonamentul pentru partea de fitness si piscina.

Si Dianei trebuie sa ii multumesc pentru ca m-a ajutat sa imi pastrez motivatia si chiar daca nu eram tocmai incantata cand imi atragea atentia ca am luat o mica pauza sau ca nu ridic piciorul destul de sus, totul a fost pentru binele meu! Asa ca "Mersi Di!".

Ce mi-a mai fost de ajutor
Apa. In fiecare zi am baut cei 2 litri necesari, chiar daca nu mi-a fost chiar asa de usor. In general eu nu beau prea multa apa, dar am facut un mic efort. In plus, am renuntat la bauturile acidulate, cu exces de zahar in ele si la alte lichide ce aduc calorii goale. Chiar daca nu a fost obligatoriu, pentru o perioada am renuntat si la cafea si am inlocuit-o cu ceai.

Ceaiul verde. Am baut zilnic mai multe cani de ceai verde pe langa cei 2l de apa. Acesta are niste proprietati foarte bune si in plus este bogat si in antioxidanti.

Indulcitorii. Chiar daca sunt controversati, eu am apelat la ei pentru indulcirea ceaiului.

Renuntatul la rontait. Eh, aici a fost putin mai greu. Dar am reusit pana la urma sa scap si de acest obicei. In schimb, am ros o gramada de guma de mestecat (fara zahar, desigur!), care m-a mai ajutat sa trec peste aceasta obisnuinta.

Pofta de dulce. Probabil aici o sa radeti, dar pofta de dulce mi-am stapanit-o cu indulcitori si balsam de buze! Exact, din acela dulce, cu gust de fructe sau de Cola! Si a mers!

Miscarea. Renuntarea pe cat posibil la masina este benefica! Asa ca in loc sa imi fac nervi cautand un loc de parcare, am utilizat mai mult metroul. Rezultat: mai putin neuroni ucisi din cauza stresului si o conditie fizica mai buna! Plus timpul mai scurt de sosire la destinatie.

Acestea au fost procedurile incluse in programul meu de slabit. Acum mai am doar ultimele kilograme de dat jos si sunt aproape acolo unde imi doresc. Cand voi atinge acest prag, imi voi face curaj sa recunosc si numarul de kilograme de la care am inceput si cel la care voi ajunge si in plus va voi arata si poza de la care a plecat totul (ca intotdeauna exista una, nu-i asa?).

Va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi pana la final si daca am omis ceva va rog sa ma intrebati printr-un comentariu! De asemenea, daca va confruntati cu aceeasi problema ca si mine sper ca acest articol sa va fie util si sa va motiveze, pentru ca daca iti doresti cu adevarat, poti! Eu sunt un exemplu concret!

Acum trebuie doar sa imi pastrez bunele obiceiuri si sa nu mai fac excese!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



19 comentarii:

  1. Felicitari! Si multumesc pentru aceasta poveste de succes cu care mi-am inceput ziua!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super rezultate! Felicitari pentru consecventa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am vrut de mult timp sa te intreb daca ai slabit pentru ca te stiam din pozele mai vechi, dar parca mi-era asa.
    E de admirat ca ai avut ambitia asta, insa pentru mine si faptul ca ma duceam de 4 ori pe saptamana la sala, si de 3 ori la masaj, mi se parea foarte extenuant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Esti draguta! :) Nu a fost usor, dar a meritat! Oricum, la un moment dat, aproape ca nici eu nu mai rezistam cu atatea programari!

      Ștergere
  4. Felicitari!! Observasem eu ceva schimbari, dar nu stiam ca sunt atat de spectaculoase! :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi! Intr-adevar, au fost multi, dar consider ca a meritat sa ii dau!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am dat seama de ceva vreme ca esti o persoana ambitioasa,careia ii place sa munceasca pentru propriile rezultate.Pentru asta ai toata admiratia mea!Foarte bine ai subliniat toate aspectele ce implica un regim de viata sanatos: alimentatia,sportul,si nu in ultimul rand,apa si ceaiurile.Nu am avut niciodata probleme cu greutatea,insa mi-as dori sa am determinarea si consecventa ta.
    Te imbratisez,felicitari si,cum se zice...tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Eu te urmaresc de ceva timp si mereu te-am admirat in poze cat de bine arati. Sincer nu credeam ca ai avut pb cu greutatea vreodata. Povestea ta m-a incurajat mai tare pentru ca si eu am cateva kg in plus (vreo 8-9) pe care ma chinuiesc de ceva timp sa le dau jos, insa trebuie sa recunosc faptul ca nu m-am ambitionat suficient pana acuma. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari Mona! Rezultatele sunt spectaculoase, 16 kg este mult si intr-o perioada relativ scurta. chiar daca tu ai avut posibilitatea sa mergi si la saloane de infrumusetare, si la sala, tot este un rezultat f. bun(asta pt fetele care cnsidera ca ai slabit doar pt ca ai avut bani sa mergi la toate astea). Eu cred ca depinde 90% de noi, daca vrem putem sa facem efort si acasa, chiar adaca nu sunt aceleasi rezultate ca la sala, putem sa mancam mai sanatos chiar daca nu ne permitem un nutritionist...si lista poate continua.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...