English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 1 martie 2012

NOTD: Oja magnetica Nails INC

Dupa ce v-am intrebat pe Facebook ce oja doriti sa vedeti in urmatorul NOTD, am testat oja magnetica Nails INC in nuanta Houses of Parliament. Ma bucur foarte mult ca ati ales-o pe aceasta deoarece rezultatul mi-a placut in mod deosebit!
Oja are 10 ml, iar magnetul este pozitionat exact deasupra ei, fixandu-se pe capac. Mi se pare o modalitate mult mai practica de a pastra magnetul, fara a-l pierde si fara a ocupa prea mult loc in trusa de oje.
De asemenea, mi se pare si foarte usor de folosit. Magnetul este drept si are un mic suport care se fixeaza deasupra cuticulei care ajuta la obtinerea unui model cat mai bun. Datorita suportului, magnetul se pozitioneaza la 1-2 mm de suprafata unghiei, rezultatul obtinut fiind maxim. In plus, nefiind curbat, se poate vedea cum actioneaza magnetul asupra ojei. Deoarece acum am unghiile foarte scurte, magnetul actiona in 2 puncte de pe unghie, pur si simplu atragand oja in acel loc. Iar in acele puncte incepea sa se formeze un arc de cerc.
Un alt aspect care mi-a placut a fost acela ca magnetul a realizat un model cu linii curbe. M-am bucurat foarte mult de acest lucru deoarece am deja 2 magneti care creeaza modele cu linii drepte de la ojele Flormar cumparate.
Pentru cele mai bune rezultate am utilizat oja magnetica impreuna un base coat si un top coat tot de la Nails INC (voi reveni cu mai multe detalii in curand). Astfel modelul se pastreaza mai bine pe unghii si pentru un timp mai indelungat.
Iar in continuare va voi lasa cu mai multe poze:
In concluzie, mie mi-a placut foarte mult aceasta oja, iar magnetul ma incanta foarte mult. In mod sigur il voi folosi si impreuna cu ojele magnetice de la Flormar pentru a diversifica modelele.
Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...