English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 17 martie 2012

Ultima mea pasiune

In ultima vreme am facut o adevarata pasiune pentru ceaiuri. Asa ca pe langa ceaiul verde cu lamaie si vanilie de la Fares imi plac ceaiurile de la Carturesti.

Acestea miros superb, iar gustul este deosebit! Prima data am primit un plic de ceai Delicious Mango pe care l-am savurat ceasca dupa ceasca, iar acum mi-am cumparat inca 3 modele si anume: Happy Sunshine, Cream&Champagne si Sunrise Blend. Optiunile sunt foarte multe, doar nasul sa reziste sa miroasa atatea arome (dupa ce am mirosit vreo 5-6 pliculete deja nu le-am mai simtit la fel de bine aroma celorlalte)!
Si chiar daca pretul de 10 lei pare sa fie putin cam mare pentru un plic de 50g, mie mi se pare ca merita pentru un moment de rasfat!

Chiar acum ma duc sa savurez un ceai Sunrise Blend! Voi le-ati incercat?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



4 comentarii:

  1. Am o adevarata obsesie pentru ceaiurile de la Carturesti. Cel mai mult imi plac infuziile de fructe, iar in momentul asta am: Freches Ding, Coconut&Melon, Mango&Passion Fruit si Cherry Pie.
    Am si un ceai verde, Sunday Morning, dar nu pot sa spun ca imi place la fel de mult ca infuziile de fructe.
    De Craciun am facut cadou, o gramada de ceaiuri de la ei si toti au fost incantati de ele.
    Eu nu consider ca sunt scumpe, la cat de bune sunt. :D
    La Cream&Champagne m-am uitat si eu ultima oara cand am fost, dar mi-era teama sa nu aiba un gust de vin spumant sau ceva asemanator, asa ca nu l-am mai luat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow! Chiar ca iti plac! Si eu o sa imi mai cumpar dupa ce le termin pe acestea. Primul ceai primit a fost de Craciun si in cazul meu, asa ca aceste ceaiuri sunt un cadou foarte bun! Iar Cream&Champagne chiar nu are gust de sampanie :)) Nu stiu de ce se numeste astfel :p

      Ștergere
  2. imi spune si mie cineva cam cate ceaiuri ies din 50 de grame? ca la ei pe site scrie ca trebuie 3 lingurite, ceea ce e aproape 50 de grame si ma intriga, pentru ca mi se pare cam mult sa pun atata ceai doar pentru o cana.
    chiar duminica trecuta ma uitam si ma gandeam daca merita sa-mi cumpar sau nu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. se pare ca avem multe in comun:))
    eu mi-am luat ceai verde :
    cu cactus "Cactus Fig "
    "Fantasia"
    "Pina Colada"
    cu fructe(tot ceai verde) "Cranberry Forestfruit"

    cu rooibos " Cream Caramel "

    si de departe cel mai tare, cel preferat de mine, ceai negru cu petale de trandafiri " Rose Tea "

    asil

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...