English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 20 martie 2012

Ultima mea obsesie: Oja U28 de la Flormar

In ultima vreme am facut o noua obsesie pentru oja Miracle Colors in nuanta U28 de la Flormar. V-am aratat pe Facebook ultimele oje achizitionate (printre care se afla si aceasta), iar de cand am cumparat-o as aplica-o peste orice.
Deoarece aplicata intr-un singur strat are aspect de lac transparent cu particule fine de sclipici, mi se pare ca este potrivita pentru a fi data peste orice nuanta sau model. In plus, rezultatul are un luciu superb mov! Ce ar fi putut sa imi placa mai mult?
Va voi arata in curand si un model realizat cu ajutorul produselor Konad si al ojei U28 de la Flormar.

Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



2 comentarii:

  1. ::X:X:X si mie imi place foarte mult. o ador. :X a fost a doua mea postare de pe blog see you aceasta oja http://cosmilovem.blogspot.com/2012/02/flormar-u28superba.html.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata interesant. Eu am avut o singura oja de la Flomar si a fost okay, desi m-am pacalit cu nuanta, mi se intampla des. Cumva arata in magazin, altfel arata acasa...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...