English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 6 martie 2012

Eveniment: Styling Corner

Sub motto-ul "Lasa-te pe mana stilistilor!" in acest weekend s-a desfasurat evenimentul Styling Corner in Baneasa Shopping City. Si cum Baneasa este mall-ul meu preferat, nu am putut lipsi de acolo.

In cadrul evenimentului participantele au fost invitate la sesiuni de infrumusetare, intalniri cu VIP-uri si workshop-uri de machiaj, coafura, manichiura, dermatologie, sport si sesiuni de consiliere vestimentara sustinute de experti in domeniu.

Am aflat detalii despre ultimele tendinte in machiaj si despre noile produse lansate, am putut testa produsele vedeta ale sezonului si ne-am delectat cu sampanie si ciocolatele Bounty. La eveniment m-am intalnit cu Pixie si PinkieAndreea si Jully si mi-a facut placere sa le revad!
La standul Dior se ofereau sedinte gratuite de machiaj, iar participantele la eveniment puteau descoperi aceste produse. Eu sunt foarte incantata de trusa Dior achizitionata recent si de mascara DiorShow Iconic, asa ca mi-a facut placere sa revad produsele Dior. Din pacate din noua colectie erau prezente doar blush-urile la stand, nu si trusele de fard de pleoape de care m-am indragostit data trecuta cand le-am vazut (texturile sunt foarte fine, iar fardurile sunt pigmentate si foarte sidefate; in plus, modelul de flori de pe ele m-a cucerit!), dar acestea erau disponibile in magazin. De asemenea, la stand am vazut si uleiul demachiant si mi-am adus aminte cat de mult mi-l doresc!

Andreea a beneficiat de o sedinta de machiaj Dior, iar rezultatul mi-a placut foarte mult. Mi s-a parut ca machiajul ii statea foarte bine si nici nu era prea incarcat.
Cand am plecat de la stand am primit o mini-mascara DiorShow New Look (care are un aplicator foarte bun) si o mostra de parfum Miss Dior (care mi se potriveste perfect).
Langa standul Dior era cel L'Occitane unde ne-a intampinat o doamna foarte draguta! Acolo am beneficiat de o exfoliere a mainilor si de un masaj foarte placut cu produse hidratante. Produsele L'Occitane au o aroma deosebita, iar mainile mi-au ramas catifelate pentru mai mult timp dupa incheierea sedintei.
De asemenea, am primit mostre si cataloage cu produsele L'Occitane. In aceeasi seara le-am rasfoit si lista mea de cumparaturi s-a mai prelungit cu crema de fata Divine cu extracte de ulei esential de Imortele si de Mirt, cu serumul concentrat regenerant cu Imortele si cu crema masca din aceeasi gama, cu uleiul demachiant cu migdale si mar si cu serul fabulos pentru fata (da, chiar asa se numeste!). Vreau sa le testez pe toate!

Un alt stand interesant a fost cel cu produse Mario Badescu. Pana acum nu am avut ocazia sa testez aceste produse, asa ca am ascultat cu atentie toate informatiile primite de la consultantul Mario Badescu (in ciuda muzicii date la un volum foarte mare). De acolo am primit 4 mini-produse si anume Oil free moisturizer, Ceramide eye gel, Almond&honey non abrasive face scrub si Honey Moisturizer. Produsele mi se par foarte bune si le-am utilizat in fiecare zi dupa ce le-am primit. In mod sigur voi face o vizita in curand la magazinul Mario Badescu din Baneasa.

La standul Flormar am avut placerea sa o reintalnesc pe Irina care ne-a dat detalii despre noile produse si despre trendurile in machiaj pentru aceasta vara. Nu uitati de rujul corai si de fardurile metalizate pentru pleoape!
De asemenea, Irina ne-a aratat si creionul pentru ochi intr-o nuanta de negru intens, care are si o pensula smudge pentru crearea machiajului smokey sau a diferitelor efecte dorite.
Acesta este foarte rezistent si imediat dupa ce se usuca nu se mai sterge atat de usor (asa cum patesc alte creioane pentru ochi). Pretul creionului este de 32 de lei si este disponibil la standurile Flormar.
Printre noutati am aflat ca in curand se va deschide primul magazin Flormar in Auchan Titan. Spatiul pentru expunerea produselor va fi mult mai mare decat la stand si in plus magazinul va avea parte de o iluminare intensa si de plasme pe pereti. In mod clar va fi o noua experienta Flormar, dar nu va pot spune mai mult de atat. Restul va fi surpriza pana la deschiderea oficiala!

In plus, Flormar lucreaza si la crearea unei platforme pentru un magazin on-line. Astfel persoanele care nu au un stand Flormar in oras se vor putea bucura de beneficiile comertului on-line cat de curand.
De la Flormar am primit un quad superb cu nuante de albastru, verde, mov si maro metalizat, un ruj Long Wearing L14 corai (care este in tendintele acestui sezon), o mostra de parfum Chic, o mostra de gel de curatare pentru fata si una de scrub alaturi de un calendar dragut si colorat cu produse Flormar care si-a gasit un loc perfect pe biroul meu. Va voi da mai multe detalii despre aceste produse pe masura ce le voi testa.

La eveniment am descoperit si produsele The Balm, produse aduse de curand de Marionnaud.
Gama este destul de variata, iar nuantele sunt foarte dragute. Mi-au placut paletele de farduri (care mi s-au parut in genul celor de la Too Faced) si corectorul cu putere mare de acoperire.

La standul Melkior participantele puteau beneficia de sedinte de make-up si manichiura si aveau posibilitatea de a descoperi noile game de produse de machiaj si noile colectii de oje. Make-up artistii Melkior si Nail artistii Peggy Sage au dezvaluit tendintele acestui sezon si le-au consiliat pe doamne si domnisoare in alegerea produselor potrivite lor.

De asemenea, la eveniment au participat si vedete printre care Andreea Esca, Dana Savuica, Luana Ibacka si Dana Rogoz.
La Melkior eu am descoperit creionul pentru ochi Eyeliner&Khol Pencil care poate fi utilizat pentru creionarea pleoapei superioare si a celei inferioare, dar si a mucoasei deoarece nu usuca pielea. De asemenea, deoarece este foarte rezistent, creionul poate fi utilizat pentru machiajul pleoapelor, in crearea diverselor modele.
De la Melkior am primit o pila pentru unghii cu un model dragut cu floarea soarelui, un voucher de 10 lei, creionul pentru ochi si un creion pentru scris.

Iar acestea sunt toate mostrele si pliantele primite de la Styling Corner:
De asemenea, la eveniment am castigat si un sampon restructurant BIOKAP de la HelpNet, produs de care m-am bucurat foarte mult deoarece am auzit numai lucruri bune despre aceasta gama. Abia astept sa il testez!
La Styling Corner au mai participat SensiBlu, Evidence Beauty Salon, Sabon, Yves Rocher si SLA (despre care o sa va dau mai multe detalii saptamana viitoare).

Si daca nu ati reusit sa ajungeti in acest weekend la eveniment, el va continua si pe 10-11 Martie intre orele 13:00-20:00. Ne vedem acolo!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...