English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 1 aprilie 2012

Ziua de ieri in imagini

Ieri a fost o alta zi plina pentru mine in care am ajuns la nu mai putin de 4 evenimente.

Mai intai am fost la deschiderea primului magazin Flormar in galeriile comerciale din Auchan Titan.
Despre aceasta lansare va voi da toate detaliile saptamana viitoare!
Al doilea eveniment a fost organizat de Le Makiage, unde am aflat mai multe detalii despre gamele de produse Il-Makiage si Gaya, cat si despre cursurile de make-up sustinute de Le Makiage.
Dupa aceasta prezentare am fost la un fashion show caritabil care sustinea ONG-ul Speranta pentru Sanatate. Colectiile prezentate au fost realizate de Dada by Edita Lupea, Trends by Adina Buzatu,  Lkit by Andreea Marcuta, Hugo Boss, Laura Galea, Gerard Darel, Isabela Kim Walter, Kristina Dragomir, Nassim, Rita Muresan, The Place Concept Store, Cosmina Englizian si Anca Irina Lefter&Andra Andreescu.
Printre tendinte s-au remarcat rochiile de seara sau de cocktail, in nuante de nude sau in culori puternice, piesele din dantela sau piele si rochiile cu aplicatii de pene sau cristale. Palariile prezentate de Kristina Dragomir erau impunatoare, mari, cu accesorii cu funde sau flori sau cu forme deosebite.
Iar evenimentul cu care mi-am incheiat seara a fost un super-concert Vunk.
Mai multe poze de la aceste evenimente vor fi publicate pe pagina de Facebook From Mona with Gloss.

Voi cum ati petrecut ziua de sambata?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...