English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 7 martie 2012

Lansare Marni at H&M

In aceasta seara a avut loc evenimentul de lansare a colectiei Marni at H&M in magazinul H&M din Baneasa Shopping City.

Participantii au fost primiti cu pahare de sampanie si sticlute de apa Evian si au fost invitati sa descopere noua colectie. Eu am fost foarte incantata sa constat ca nu era nicio coada la intrarea in magazin, fapt ce mi-a confirmat ca organizarea a fost buna.
Desi a participat foarte multa lume la acest eveniment mi s-a parut ca a fost mai liber decat la lansarea Versace pentru H&M si astfel am putut vedea mai bine piesele noii colectii. Si de aceasta data am fost impinsa de catre persoanele hotarate sa puna mana pe "acea" bluza sau "acel" colier, dar cel putin am reusit sa fac o multime de poze si chiar sa imi aleg accesoriile dorite.
Si de aceasta data angajatii H&M au purtat piese din noua colectie, fapt ce mi s-a parut foarte dragut.
Din colectia Marni at H&M preferatii mei au fost in mod clar cerceii. Avand diferite forme si culori, toti mi s-au parut a fi statement, reusind sa scoata o tinuta din anonimat. Pretul unei perechi de cercei era de 89,90 lei indiferent de marimea lor.
Pe langa cercei, colectia ofera si coliere statement, care mie mi s-au parut foarte indraznete. De asemenea, gasiti si pantofi, dintre care mie mi-au placut cel mai mult cei din pozele de mai jos:
Acestia mi s-au parut asemanatori cu cei din colectiile obisnuite Marni, iar talpa de lemn mi-a placut in mod deosebit. Pretul pantofilor era de 399 lei.
Accesoriile au fost foarte cautate in aceasta seara, dar angajatii H&M aveau grija sa aduca imediat noi cutii cu cercei, bratari, gulere detasabile sau coliere. Astfel am avut de unde alege produsele preferate, deoarece accesoriile m-au atras si pe mine!
In rest, in cadrul colectiei prodomina imprimeurile (cu precadere bulinele), iar nuantele sunt in general de bej, maro, albastru, negru, verde, fiind doar cateva accente mai puternice de mov sau auriu.
La eveniment au participat si vedete printre care i-am vazut pe Corina (care avea o geaca de piele foarte draguta cu aripi), Mircea Solcanu, Raluca Lazarut si Andreea Ibacka.
Eu m-am intalnit cu Diana (v-am povestit despre lansarea cartii ei aici) si impreuna cu ea m-am uitat la noua colectie, dar si la colectiile existente deja in magazin (pentru care aveam o reducere de 25% in aceasta seara). De asemenea, tot impreuna am stat si o ora si un sfert la coada de la casa pentru a achita produsele care ne-au placut.
Si daca va intrebati ce mi-am cumparat din colectia Marni va pot spune ca este vorba de doua perechi de cercei (89,90 lei/pereche) si de doua bratari (129 lei setul). Iar din partea H&M am primit o esarfa din aceasta colectie.
Mai multe poze de la eveniment vor fi publicate in cursul zilei de maine pe pagina de Facebook From Mona with Gloss.

Noua colectie este disponibila in magazinele H&M incepand cu data de 8 Martie.

Cum vi se pare colectia Marni? Va tenteaza o anumita piesa din colectie?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



2 comentarii:

  1. mie imi plac cerceii cu fundita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain. :) Se pare ca a fost un eveniment foarte reusit. Sa te bucuri de noile tale achizitii si sa le porti cu placere. :)
    Eu aici la Toronto inca n-am ajuns la H&M sa vad colectia Marni, poate voi ajunge zilele urmatoare (daca nu se vinde in intregime pana atunci).
    Imi plac aceste relatari ale tale de la diverse evenimente mondene, mai scrie. :)
    Un weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...