English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 14 februarie 2011

Tried&tested: Sampon si balsam Label.m pentru par vopsit

Am incercat samponul si balsamul Colour Stay de la Label.m, iar produsele mi-au placut foarte mult!

Samponul Colour Stay Label.m

Samponul Colour Stay ajuta la pastrarea culorii pentru o perioada mai indelungata si de asemenea, ofera si protectie UV. Acesta contine un amestec revolutionar format din proteine de grau si soia, matase hidrolizata, extracte de floarea soarelui si heligenol ce combate decolorarea parului si are 300 ml.

Samponul miroase foarte bine (mie mi s-a parut ca seamana cu o combinatie intre guma de mestecat si pepene) si aplicat pe par face foarte multa spuma. Parul este curatat in profunzime si pregatit pentru aplicarea balsamului.

Balsamul Colour Stay Label.m
Balsamul Colour Stay ofera ingrijire intensiva parului vopsit si contine o formula profesionala cu jojoba, matase hidrolizata, aloe si extracte de floarea soarelui. Heliogenolul continut combate decolorarea, iar complexul Enviroshield protejeaza impotriva coafarii la cald. De asemenea, balsamul ofera protectie UV si are 300 ml.

Produsul miroase la fel de bine ca si samponul, hidrateaza parul si il lasa usor de descurcat.

Dupa uscarea parului, acesta arata foarte bine si era stralucitor, nuanta mea de blond fiind pusa in evidenta. Nu stiu sa va spun exact cum se comporta si pe alte nuante de par vopsit, deoarece suvitele mele magenta nu mai sunt la fel de intense (dar dupa ce le voi reface voi testa gama aceasta si pe ele).

Am apreciat faptul ca samponul si balsamul au protectie UV si am testat si rezistenta la caldura oferita de balsam. Mi-am intins parul cu placa si rezultatul a fost foarte bun!

In concluzie, am fost foarte multumita de produsele Colour Stay de la Label.m si vi le recomand si voua! Si abia astept sa incerc si gama pentru reparare intensa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...