English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 26 februarie 2011

Review-ul castigatoarei de la giveaway despre produsele primite

Primul meu giveaway a fost castigat de Sense. Astfel, o felicit inca o data, iar mai jos gasiti parerea ei despre produsele castigate:

Bunatati de la Mona with Gloss

Am fost foarte incantata sa aflu ca am castigat giveaway-ul organizat de Mona with Gloss. Ea m-a contactat inca dinainte de afisarea rezultatelor pentru confirmare, dar eu nu am avut timp sa ma vad cu ea pana dupa 4 zile. Si dupa inca o saptamana jumatate de testat produse, revin cu impresii. Imi cer scuze din nou Mona pentru intarziere.

Incep prin a spune ca Mona este e fata foarte foarte draguta, mi-a placut mult. Am primit cadoul din imagine cu toate produsele ambalate individual si cu un card roz atasat. E adorabil, nu credeti?




Si acum impresiile despre produse:

Rimel Colossal Volume Maybelline

Imi doream de mult sa incerc acest produs pentru ca am tot citit review-uri despre el pe alte bloguri. Insa am deja 5 rimeluri neincepute si vroiam sa mai termin din ele intai. Acum am un rimel in plus, insa unul foarte bun.
Aveti mai jos o imagine cu produsul aplicat (2 straturi) doar la unul din ochi pentru a vedea ce face pentru mine:

Sunt foarte multumita de el, il compar cu Lash Architect L'oreal, unul din produsele mele favorite. Nu incarca genele, nu le lipeste, da volum asa cum promite si le alungeste.


Servetele demachiante Garnier:

Aceste servetele demachiante sunt printre preferatele mele, curata foarte bine si miros foarte fresh. Eu nu am avut probleme cu iritarea pielii sau cu aparitia monstruletilor de la ele (mi s-a intamplat cu alte produse). Sunt perfecte pentre calatorii, acasa de obicei folosesc solutie micelara pentru demachiere.

Oje Flormar 381 si 410:

Mai aveam deja 3 oje Flormar si un gel cu calciu (despre care o sa va povestesc pentru ca e foarte bun), si eram foarte incantata de aceste 2 noi nuante in colectie. Chiar nu aveam nicio nuanta asemanatoare. Am testat intai nuanta de roz si rezultatul arata cam asa:


Un roz foarte aprins, care mi-a adus numeroase remarci de forma "Ce unghii roz ai!", nu toate din ele complimente. Mie mi se pare o nuanta foarte draguta, dar nu potrivita pentru mers la birou :). Manechiura din imagine a fost facuta cu 2 straturi si a rezistat eroic 4 zile fara top coat (mi s-a terminat) - o adevarata performanta pentru mine.

Nuanta 410 este un mov intens, insa nu am reusit sa fac poze pentru ca a zburat ceva mai repede de pe unghii. Dupa 2 zile deja aveam 3 unghii cu oja ciobita la varf. Asta insa mi se intampla de obicei pentru ca am unghiile foarte exfoliate spre varf si sare imediat oja din zona respectiva. Un alt contra pentru aceasta nuanta este ca necesita 3 straturi pentru o culoare perfecta, are o textura de gel care face aplicarea foarte usoara, dar si stratul de oja este usor transparent.

Gel de dus si balsam de buze cu argan Bottega Verde:

Gelul de dus este unul hidratant, miroase foarte bine si lasa pielea moale. Singura diferenta intre geluri de dus pe care o percep eu este cea de miros (exceptand cele exfoliante). Nu am mai incercat de cativa ani geluri de dus care sa usuce pielea, sa nu faca spuma sau alte surprize.


Balsamul de buze, la fel ca si gelul de dus, are un miros dulce, asemanator cu vanilia. Hidrateaza buzele si le reface. Eu chiar am probleme iarna, se crapa foarte usor si se usuca ingrozitor. Balsamul acesta ofera un conform deosebit pentru buze si il consider chiar mai bun decat Nivea. Eu il folosesc singur sau inainte de aplicarea rujului.

Sunt foarte multumita de produsele primite.
Mona, iti multumesc din nou pentru cadoul minunat!
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...